کد خبر : 1679745 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 17:22 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

اگر دست من بود حتماً لائوتار را به بارسا می فروختم

آنتونیو کاسانو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا می‌گوید باشگاه اینتر باید لائوتارو مارتینز را به فروش برساند و از پول آن برای خرید چند بازیکن استفاده کند.

اگر دست من بود حتماً لائوتار را به بارسا می فروختم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز وضعیت و زمان دقیق نقل و انتقالات تابستانی مشخص نشده، صحبت های زیادی در رابطه با احتمال حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا مطرح می شود. گفته شده که حتی مذاکراتی نیز در این باره انجام شده و این احتمال وجود دارد که این انتقال با معاوضه بازیکن بین دو باشگاه اینتر و بارسا صورت پذیرد.

 

آنتونیو کاسانو معتقد است که باشگاه اینتر باید لائوتارو مارتینز را به فروش برساند و و با پول آن یک سرمایه‌گذاری عقلانی انجام دهد. او در این باره گفت: " لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار خوبی است اما اگر دست من بود قطعاً این بازیکن را به فروش می رساندم."

 

 

1490193

 

 

کاسانو در ادامه گفت: " اینتر می تواند ۷۰ یا ۸۰ میلیون یورو از بارسلونا دریافت کند و به جز آن آرتور را نیز جذب کند. بعد از این فروش آن ها می‌توانند به سراغ ادینسون کاوانی بروند که قراردادش به زودی با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می رسد و از طرف دیگر می تواند بازیکن مفیدی برای آنتونیو کونته باشد.

 

علاوه بر این اینتر از فروش مائورو ایکاردی نیز پول زیادی به دست می آورد و می تواند آن را برای جذب الکساندر لاکازت از آرسنال خرج کند."

 

دیدگاه‌ها