کد خبر : 1679746 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 17:29 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان اِلگرا:

به خاطر دل‌بوسکه نمی‌خواستیم جشن قهرمانی بگیریم

ایوان اِلگرا مدافع سابق رئال مادرید از تصمیم بازیکنان تیم در سال 2003 و پس از قهرمانی لالیگا پرده برداشتو.

به خاطر دل‌بوسکه نمی‌خواستیم جشن قهرمانی بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل 03-2002 با هدایت ویسنته دل بوسکه توانست قهرمان لالیگا شود. تا هفته های پایانی رقابت برای قهرمانی بین رئال مادرید و سوسیداد بود و در نهایت کهکشانی ها با پیروزی 3-1 بر بیلبائو توانستند قهرمانی خود را قطعی کنند.

رئال البته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با شکست 4-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس، از راهیابی به فینال باز ماند. شکستی که مقدمه برای اخراج ویسنته دل بوسکه را فراهم کرد. اتفاقی که در پایان فصل رخ داد و کارلوس کی روش جای او را گرفت.

 

 

1492141

 

 

ایوان اِلگرا مدافع سابق رئال در مورد اخراج دل بوسکه گفت:« شنیده بودیم که قرار است دل بوسکه اخراج شود. ما قهرمان لالیگا شده بودیم و قرار بود به ساختمان شهرداری برای جشن قهرمانی برویم. بازیکنان تصمیم گرفته بودند به خاطر اخراج دل بوسکه به این مراسم نروند اما در نهایت تصمیم عوض شد و در جشن قهرمانی حاضر شدیم.

سران باشگاه می خواستند دل بوسکه را اخراج کنند ولی ما مخالف بودیم و آن تصمیم را غیرمنصفانه می دانستیم.»

 

اِلگرا در دوره ای مدافع رئال بود که تیم پر از ستاره های کهکشانی بود:« زیدان، بکام و فیگو بیش از همه حرفه ای بودند و روبرتو کارلسو و رونالدو نازاریو کمتر. آنها اگر شنبه بازی داشتیم و می بردیم، فردایش با هواپیمای اختصاصی خود به تفریح می رفتند ولی اگر یکشنبه بازی داشتیم، جمعه یا شنبه این کار را انجام نمی دادند.»

 

 

دیدگاه‌ها