کد خبر : 1679792 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 21:41 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

سمیر نصری:

گواردیولا باید جانشین دشان در تیم ملی فرانسه شود

سمیر نصری ستاره سابق تیم ملی فرانسه معتقد است که پپ گواردیولا باید به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

گواردیولا باید جانشین دشان در تیم ملی فرانسه شود

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه، با این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. فرانسه با هدایت دشان در فینال رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ راه یافت اما با بدشانسی در بازی پایانی مقابل پرتغال شکست خورد. 

 

با این وجود سرمربی فرانسوی هیچگاه تا امید نشد و توانست تیم ملی کشورش را به مهمترین افتخار در دنیای فوتبال یعنی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برساند.

 

 

1482668

 

 

با وجود عملکرد فوق العاده دشان در تیم ملی فرانسه اما سمیر نصری معتقد است که انتقادهایی نیز به این سرمربی وارد خواهد بود. او در این باره گفت: " خوشحالم که فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مقام قهرمانی رسید اما با این حال فکر می‌کنم که نقص هایی نیز وجود دارد. دشان می تواند سه تیم ملی یک دست و فوق‌العاده در اختیار داشته باشد. پس من حق دارم که این تیم را دوست نداشته باشم.

 

ببینید من دوستانی دارم که برای تیم ملی بازی می کنند. آنها سزاوار قهرمانی در جام‌جهانی هستند با این حال تیم ملی فرانسه را در اختیار پپ گواردیولا قرار دهید و ببینید آنها چگونه بازی می کنند و از آن لذت ببرید."

 

 

1406621

 

 

نصری درباره نرفتن کریم بنزما به جام جهانی ۲۰۱۸ نیز گفت: " من نمی فهمم که چرا کریم بنزما به جام جهانی ۲۰۱۸ نرفت. همچنین نمی‌دانم که چرا حاتم بن عرفا با این عملکرد به تیم ملی دعوت نمی شود."

دیدگاه‌ها