کد خبر : 1679859 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 13:22 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز سوپرلیگ ترکیه بعد از عید فطر

مدیر باشگاه بشیکتاش ترکیه خبر داد که سوپرلیگ ترکیه احتمالا بعد از عید فطر آغاز می‌شود.

آغاز سوپرلیگ ترکیه بعد از عید فطر

به گزارش "ورزش سه"، این روزها در ترکیه قوانین منع رفت و آمدی شدیدی وجود دارد و مسئولان این کشور تلاش می‌کنند تا زنجیره کرونا را قطع کنند. این در حالی است که طرفداران فوتبال ترکیه امیدوارند سوپرلیگ نیز هرچه سریع تر آغاز شود.

 

یکی از مسئولان باشگاه بشیکتاش در این باره گفته که بعد از پایان ماه رمضان یعنی حدود یک ماه بعد، سوپرلیگ احتمالا آغاز می‌شود؛ یعنی اواسط خرداد. امره گوجاداغ در این باره افزود که کشور ترکیه توانسته تا حدی بیماری کرونا را کنترل کند و این روند تا یک ماه آینده قطع می‌شود.

 

این در حالی است که لیگ ترکیه سال پیش روز چهارم خرداد به پایان رسید و حالا چند روز بعد از این تاریخ باید از سر گرفته شود و هفته های پایانی خود را سپری کند. این در حالی است که البته مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ترکیه صحبتی در این باره انجام نداده‌اند.

 

1492311

 

در جدول لیگ ترکیه، ترابزون اسپور و استانبول باشاک شهیر با ۵۳ امتیاز در رتبه نخست هستند و گالاتاسارای و سیوا اسپور نیز در رده های بعدی قرار دارند. لازم به ذکر است که 8 هفته از سوپرلیگ ترکیه باقی مانده است.

 

مسئولان فوتبال ترکیه ابتدا بازی ها را بدون تماشاگر هستند که این موضوع با اعتراض شدید اهالی فوتبال همراه شد با این حال حتی دربی استانبول بین گالاتاسارای و بشیکتاش نیز در همین شرایط به انجام رسید. اما سپس بعد از شیوع بیشتر ویروس، این لیگ نیز مثل بقیه به تعطیلی کشیده شد.

دیدگاه‌ها