کد خبر : 1680004 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 10:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

شماره عجیب پیراهن ستاره لیورپولی؛ آرنولد 66

پوشیدن پیراهن شماره 66 لیورپول توسط ترنت الکساندر آرنولد برای خیلی‌ها سوال برانگیز بوده و حالا مسئول هماهنگی لباس قرمزها درباره علت بالا بودن شماره پیراهن آرنولد توضیح داده.

شماره عجیب پیراهن ستاره لیورپولی؛ آرنولد 66

به گزارش "ورزش سه"،  در لیورپول همه بازیکنان به جز ترنت الکساندر آرنولد از پیراهن‌هایی با شماره‌های معمول استفاده می‌کنند ولی آرنولد در این تیم تنها بازیکنی است که شماره بالایی انتخاب کرده و با پیراهن شماره 66 بازی می‌کند. علت این ماجرا برای خیلی از فوتبالدوستان سوال بوده. حالا مسئول هماهنگی لباس لیورپول درباره علت شماره 66 الکساندر آرنولد توضیح می‌دهد.

 

1492463

 

فارغ از شماره پیراهن آرنولد، بالاترین شماره‌ای که دیگر بازیکنان این تیم به تن می‌کنند پیراهن شماره 32 است که در اختیار جوئل ماتیپ قرار دارد. پس چرا آرنولد ناگهان با اختلافی فاحش نسبت به هم‌تیمی‌ایش با پیراهن شماره 66 در میدان حاضر می‌شود؟

 

لی رادکلیف، مسئول هماهنگی لباسهای باشگاه لیورپول در این باره گفت:" وقتی بچه‌هایی که فارغ‌التحصیل آکادمی باشگاه هستند به تیم اول راه پیدا می‌کنند ما همیشه شماره‌های بالا به آنها می‌دهیم. ما شماره‌های پایین در اختیارشان نمی‌گذاریم تا به خودشان غره نشوند و فکر نکنند که دیگر به همه هدف‌هایشان رسیده‌اند".

 

با اینحال، مورد الکساندر آرنولد حتی در این شرایط هم مورد عجیبی است چون ستاره‌های جوان لیورپول هم وقتی به تیم اصلی راه پیدا کرده و موفق می‌شوند خودشان را مثل آرنولد به یک بازیکن فیکس تبدیل کنند خیلی زود شماره پیراهن‌شان را عوض کرده و شماره‌ای پایین انتخاب می‌کنند. اتفاقی که در مورد او نیفتاده. آرنولد تا کنون 125 بازی برای تیم یورگن کلوپ انجام داده.

 

رادکلیف در این باره گفت:"وقتی می‌بینم آرنولد با پیراهن 66 جامهای قهرمانی را بالای سر می‌برد حس  عجیبی پیدا می‌کنم که برایم قابل توصیف نیست. دیدن اینکه ستاره‌ای مثل الکساندر آرنولد چنین پیراهنی می‌پوشد و از آن راضی است واقعا جالب است".

 

دیدگاه‌ها