کد خبر : 1680033 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 12:40 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب ایجنت ستاره سابق برزیلی

کاکا با طالع‌بینی بازیکن آث میلان شد!

ایجنت کاکا، ستاره سابق برزیلی می‌گوید او در سال 2009 پیشنهاد 100 میلیون یورویی منچسترسیتی را رد کرده و در سال 2003 با تایید طالع‌بینی راهی آث‌میلان شده است.

کاکا با طالع‌بینی بازیکن آث میلان شد!

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های کاکا، ستاره سابق برزیلی می‌گوید کاکا در سال 2009 پیشنهاد بسیار بزرگ منچسترسیتی برای جذب او به قیمت 100 میلیون یورو را رد کرده. ایجنت کاکا در یک ادعای عجیب دیگر می‌گوید یکی از علتهای اصلی پیوستن کاکا به آث میلان در سال 2003 خوب بودن طالع او و گرفتن پاسخ مثبت از طالع‌بینی بوده است.

 

1492502

 

کاکا که در سال 2003 از سائوپائولو به آث میلان پیوست شش سال در این تیم بازی کرد و با میلان قهرمان چمپیونزلیگ و سری آ شد. ایجنت کاکا می‌گوید پیش از پیوستن او به میلان، راضی کردن گالیانی رئیس وقت میلان برای مذاکره درباره کاکا دشوار بوده چرا که روسونری در آن زمان ریوالدو و روی کاستا را در اختیار داشته.

 

ایجنت کاکا در این باره گفت:" من حتی کاکا را به اینتر هم پیشنهاد دادم ولی  هکتور کوپر نمی‌دانست در سیستم 4-4-2 چطور می‌تواند از او استفاده کند. در نهایت یکی از وکلای میلان اسم کاکا را به یک طالع‌بین داده بود و طالع‌بین به او گفته بود میلان باید کاکا را جذب کند چون ستاره‌های این بازیکن بدجوری می‌درخشد. این صحبتها باعث شد باریدا مدیر ورزشی میلان هم خواهان جذب کاکا بشود و اینطور بود که گالیانی هم به خرید او رضایت داد".

 

1492503

 

مدیر برنامه‌های کاکا همچنین از پیشنهاد هنگفت منچسترسیتی برای جذب کاکا در سال 2009 می‌گوید و مدعی است کاکا این پیشنهاد را رد کرده و در نهایت راهی رئال مادرید شده است.

 

او در این باره گفت:" اگر دست میلان بود آنها پیشنهاد 100 میلیون یورویی منچسترسیتی را قبول می‌کردند ولی کاکا گفت به هیچ وجه چنین انتقالی را نخواهد پذیرفت. رئال هر سال از میلان می‌پرسید که  آیا حاضر است کاکا را بفروشد یا نه. ولی میلان هر سال جواب منفی می‌داد و کاکا هم خوان ماندن در میلان بود. در نهایت میلان بود که کاکا را برای فروش گذاشت ولی او خودش حاضر نبود باشگاه را ترک کند. وقتی مساله پیشنهاد سیتی مطرح شد کاکا به صراحت آن را رد کرد و گفت رئال هر چقدر پول بدهد فقط حاضر است بعد از میلان به رئال برود".

 

1492500

 

 

دیدگاه‌ها