کد خبر : 1680046 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 13:42 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

باز می گویم که اراده ای برای بازی نکردن نداشتیم؛ 

​​​​​​​فتاحی: دوستان پرسپولیسی نظر خودشان را می دهند

​​​​​​​رضا فتاحی می گوید باشگاه سپاهان امیدوار به عوض شدن رای کمیته انضباطی است، چون آنها مصمم به برگزاری بازی بوده اند ولی اتفاقاتی که رخ داده مانع از انجام بازی شده است.

​​​​​​​فتاحی: دوستان پرسپولیسی نظر خودشان را می دهند 

به گزارش ورزش سه، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان جلسه کمیته استیناف در جمع خبرنگاران در رابطه با جلسه برگزار شده، بیان کرد: ممنون از کمیته استیناف که این وقت را در اختیار ما قرار دادند. ما دفاعیات را انجام دادیم و فیلم های جدید را به کمیته استیناف نشان دادیم. مسئول حقوقی ما حرف هایش را زد. الان هم می گویم که ما اراده ای برای بازی نکردن نداشتیم و اتفاقاتی افتاد که باعث شدیم بازی نکنیم. خدا شاهده باشگاه سپاهان و مسئولان باشگاه آماده برگزاری مسابقه بودند ولی دیگر در آن لحظه اراده ای برای برگزاری مسابقه وجود نداشت. امیدوارم دوستان کمیته استیناف نظر ما را شنیده باشند و ان شاالله رای عادلانه بدهند. 


فتاحی در واکنش به این موضوع که پرسپولیسی ها گفته اند، مدرک جدید در این جلسه ارائه نشده است، اضافه کرد: دوستان پرسپولیس نظر خودشان را می دهند.


سوال بعدی از سرپرست سپاهان در رابطه با دلیل حضور نداشتن نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان در این جلسه مهم بود که او اینطور واکنش نشان داد: اصلا چنین چیزی نبوده است. به ما گفته بودند که دو نفر از باشگاه بیایند و آقای صالحی هم گفته بودند که سرپرست تیم و مدیر حقوقی کافی است. ما نماینده باشگاه بودیم و در جریان ریز مسائل بودیم. آقای نیکفر هم در آن زمان ریاست هیئت مدیره بودند.

 

سرپرست سپاهان در واکنش به این سوال که آیا سپاهانی ها امیدوار به عوض شدن رای کمیته انضباطی هستند یا خیر، عنوان کرد: همه ما با امید زنده ایم. امیدواریم با صحبت هایی که کردیم رای برگردد. الان هم می گویم ما قصد برگزاری بازی را داشتیم و امیدواریم رای عادلانه برگزار شود.


از فتاحی در رابطه با شروع مجدد بازی ها و تمرینات و اینکه آیا او در این زمینه اطلاعاتی دارد یا خیر پرسیدند که او گفت: منتظر نظر ستاد کرونا هستیم. البته قبل از این، باید این بیماری از بین برود و مجوز تمرینات داده شود. البته سلامت مردم از همه چیز مهم تر است. 


فتاحی در پاسخ به این سوال که اگر رای صادر مطابق میل باشگاه سپاهان نباشد، چه اقدامی مسئولان این باشگاه خواهند کرد، اظهار داشت: امیدواریم کار به آنجا نکشد و کمیته استیناف یک رای عادلانه بدهد.

دیدگاه‌ها