کد خبر : 1680138 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بدن‌ساز ولوز در لیورپول یا آرسنال؟

ایجنت آداما ترائوره، ستاره معروف ولوز می‌گوید با وجود بحران کرونا، او در تابستان امسال از این تیم جدا شده و احتمالا به لیورپول یا آرسنال منتقل خواهد شد.

ستاره بدن‌ساز ولوز در لیورپول یا آرسنال؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های آداما ترائوره، وینگر ولوز که به دلیل بدن بسیار آماده و عضلانی‌اش مشهور است می‌گوید با وجود بحران اپیدمی کرونا، او امسال تابستان ولوز را ترک خواهد کرد و احتمالا به یکی از دو تیم لیورپول یا آرسنال ملحق خواهد شد.

 

1492630

 

ترائوره از محصولات آکادمی لاماسیای بارسلونا است. او با اینحال نتوانست خود را به تیم اول بارسا تحمیل کند و در سال 2015 به استون‌ویلا فروخته شد. فصل اول حضور ترائوره در انگلیس با مشکلات متعدد انضباطی و عدم آمادگی جسمانی همراه بود. ویلا بعد از سقوط از لیگ برتر، ترائوره را به فروش رساند و او راهی میدلزبورو شد. ترائوره در این تیم درخشان ظاهر شد و در تابستان 2018 به ولوز پیوست تا مهمترین درخشش خود را در این تیم تجربه کند.

 

از لیورپول و آرسنال به عنوان مقاصد اصلی تابستانی این ستاره بارسلونایی یاد می‌شود هر چند در ماه‌های اخیر گفته شده که رئال مادرید هم ممکن است به دنبال جذب ترائوره باشد.

 

مدیر برنامه‌های ترائوره در این باره گفت:" نمی‌توانم درباره جزئیات قراردادها و مذاکرات صحبت کنم چون محرمانه است ولی آداما فصل عالی‌ای داشته و به دلیل خصوصیاتی که دارد در حال حاضر بازیکن خیلی جذابی است. در شرایط عادی اون بدون شک مشتری‌های زیادی داشت. ما امیدواریم شرایط عادی شود و در تابستان امسال روی سرنوشت حرفه‌ای او تاثیر نگذارد".

 

 

 

دیدگاه‌ها