کد خبر : 1680162 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 12:32 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت ستاره‌ها بر سر جلد بازی محبوب

گیمرها در انتظار جلد فیفا 21؛ هازارد، فن‌دایک یا امباپه؟

با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی کامپیوتری فیفا 21 این سوال مطرح است که عکس کدام ستاره فوتبال بر جلد این بازی کامپیوتری نقش خواهد بست؟

گیمرها در انتظار جلد فیفا 21؛ هازارد، فن‌دایک یا امباپه؟

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های کامپیوتری این روزها به یکی از اجزای زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده و در میان آنها بازی‌های فوتبال فیفا از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بازی‌ فوتبال فیفا یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری بوده و هر ساله میلیونها نفر ساعتهای زیادی را با آن مشغولند. به این ترتیب قرار گرفتن عکس فوتبالیست‌های بر روی جلد این بازی حالا برای ستاره‌‌های واقعی فوتبال پرستیژ قابل توجهی به همراه می‌آورد و البته از نظر مالی هم برای آنها بسیار پرسود است.

 

نامزدهای عکس روی جلد فیفا 21

به نظر می‌رسد بازی فیفا 21 بر روی جلد خود عکس بیش از یک ستاره فوتبال را خواهد داشت. شرکت سازنده یا بر روی نسخه‌های مختلف بازی از بازیکنان متفاوت استفاده خواهد کرد و یا عکس چند ستاره به صورت مشترک بر روی جلد چاپ خواهد شد.

 

در حال حاضر ادن هازارد و ویرژیل فن‌دایک از جمله مهمترین نامزدها برای عکس روی جلد فیفا 21 هستند. البته با توجه به مصدومیت طولانی‌مدت هازارد در سالی که گذشت شانس پیروزی فن‌دایک در این رقابت بیشتر به نظر می‌رسد به خصوص با توجه به اینکه او در توپ طلای 2019 رقابت نزدیکی با لیونل مسی داشت.

 

1492658

 

لیونل مسی هم بدون شک از مهمترین نامزدهای روی جلد فیفا خواهد بود ولی ماجرا این است که همکاری اختصاصی باشگاه بارسلونا با شرکت کونامی که بازی فوتبال دیگری به بازار ارائه می‌کند، مساله قرار گرفتن عکسی مسی روی جلد فیفا21 را پیچیده می‌کند. به همین علت احتمال قرار گرفتن عکس کریستیانو رونالدو بر روی جلد فیفا 21 هم اندک به نظر می‌رسد چرا که باشگاه یوونتوس هم همکاری اختصاصی با شرکت کونامی دارد.

 

از دیگر نامزدهای مهم باید به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند اشاره کرد که بزرگترین پدیده‌های جوان حال حاضر فوتبال هستند.

 

نیمار برزیلی از دیگر نامزدهای مهم است و پیش از این هم سابقه همکاری بلندمدتی با ای‌ای اسپورتز، شرکت سازنده بازی فیفا داشته. عکس نیمار بر روی جلد بازی فیفا 19 منتشر شده بود.

 

1492656

روی جلد بازی فیفا در سالهای گذشته

 

 

شرکت سازنده بازی فیفا هر ساله از هواداران این بازی می‌خواهد که در یک نظرسنجی شرکت کرده و ستاره مد نظرشان برای عکس روی جلد بازی را انتخاب کنند. از جمله ستاره‌های دیگری که در نظرسنجی اخیر رای‌های قابل توجهی آورده‌اند باید به پل پوگبا از منچستریونایتد، محمد صلاح از لیورپول، زلاتان ابراهیموویچ، سون هیونگ مین، رابرت لواندوفسکی، کوین دی‌بروین و کریستین پولیشیچ اشاره کرد.

 

 

دیدگاه‌ها