کد خبر : 1680227 | 05 اردیبهشت 1399 ساعت 19:40 | 44.3K بازدید | 1 دیدگاه

مسی: کلوپ اشتباه می‌کند، مانه بهتر از فن‌دایک است

لیونل مسی می‌گوید با نظر یورگن کلوپ مبنی بر اینکه از بین دو رقیب لیورپولی او، ویرژیل فن‌دایک نسبت به سادیو مانه شانس بیشتری برای فتح توپ طلا داشته، موافق نیست.

مسی: کلوپ اشتباه می‌کند، مانه بهتر از فن‌دایک است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی می‌گوید با حمایت یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از ویرژیل فن‌دایک در زمان برگزاری مراسم توپ طلا موافق نیست و معتقد است از میان دو ستاره لیورپول، فن‌دایک و سادیو مانه، که رقبای او برای فتح توپ طلا بودند، مانه را برای رسیدن به توپ طلا شایسته‌تر می‌داند.

 

1492740

 

در روزهایی که در آستانه برگزاری مراسم اهدای توپ طلا، بحث بر سر نامزدهای این جایزه داغ بود یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در یک مصاحبه اعلام کرد فن‌دایک را شایسته دریافت توپ طلا می‌داند. این در حالی بود که از شاگردان او سادیو مانه هم نامزد دریافت این جایزه بود. فرانس فوتبال در آن زمان اعلام کرد که سادیو مانه به نزدیکانش گفته که از حمایت علنی کلوپ از فن‌دایک ناراحت شده است.

 

1492741

 

فن‌دایک در نهایت بعد از لیونل مسی، فاتح توپ طلا، در رتبه دوم ایستاد و مانه هم بعد از این دو نفر و کریستیانو رونالدو، در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

1492739

 

مسی حالا می‌گوید در مراسم توپ طلا انتخاب او ستاره سنگالی لیورپول، سادیو مانه بوده. مسی در گفتگو با تلویزیون کانال پلاس گفت:" اینکه می‌بینم مانه چهارم شده واقعا ناراحت‌کننده است. ولی من معتقدم امسال بازیکنهای بزرگ زیادی برای فتح توپ طلا رقابت داشتند. برای همین انتخاب یک بازیکن کار سختی بود. ولی من سادیو مانه را انتخاب کردم چون او فوتبالیستی است که بازی‌اش را دوست دارم. مانه فصل درخشانی داشته و حضورش برای تیم لیورپول استثنایی بوده. برای همین بود که من او را انتخاب کردم".

 

دیدگاه‌ها