کد خبر : 1680257 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 01:14 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: آنها که مجسمه‌ام را خراب کردند، در حد کودکستان‌اند

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره فوتبال سوئد، اعلام کرد افرادی که مجسمه اش را تخریب کردند، در سطح کودکستان هستند و معتقد است که داستانش برای همیشه باقی خواهد ماند.

زلاتان: آنها که مجسمه‌ام را خراب کردند، در حد کودکستان‌اند

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان فوتبالش را از باشگاه مالمو شروع کرد و به همین دلیل مجسمه ای از او در مقابل ورزشگاه این تیم نصب شده بود اما بعد از اینکه او بخشی از سهام باشگاه رقیب، همربی، را خرید، گروهی مجسمه او را تخریب کردند.

زلاتان که اکنون به دلیل تعطیلی رقابت های سری آ، به سوئد برگشته و با همربی تمرین می کند، به خبرنگاران گفت:" شرم‌آور است. آنها به دنبال جلب توجه هستند و می خواهند که رسانه ها در مورد این موضوع بنویسند. این کار در سطح کودکستان است و ما بزرگتر از این حرف ها هستیم.

مجسمه من همان جایی بود که باید باشد اما این اتفاق به معنی این نیست که داستان من تمام شد؛ داستان من برای همیشه می ماند.

 

1473460

 

1466891

 

من برای مالمو بازی کردم و کاری که باید را برای آنها انجام دادم؛ هرچند آنها از من استقبال نکردند و من را نمی خواستند. آنها باید از من متشکر باشند و آنهایی که باید این را بدانند، می دانند."

زلاتان که در ژانویه با قراردادی 6 ماهه به میلان پیوست، با به تعویق افتادن رقابت ها به دلیل شیوع کرونا، آینده نامعلومی پیدا کرده است. او در مورد این موضوع هم گفت:" من با میلان قرارداد دارم و باید ببینیم این موضوع چطور تمام می شود. من می خواهد تا زمانی که می توانم فوتبال بازی کنم و تاثیرگذار باشم؛ نه اینکه فقط به خاطر کسی که هستم یا کارهایی که انجام دادم، بازی کنم. باید ببینیم چه رخ می دهد- کسی که چه می دانست ویروس کرونا می آید و در دو هفته دنیا را زیر و رو می کند؟"

دیدگاه‌ها