کد خبر : 1680268 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 09:20 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌درسار: قهرمان نشدن آژاکس قابل درک است

ادوین فن‌‌درسار مدیر اجرایی ارشد آژاکس می‌گوید عدم معرفی این تیم به عنوان قهرمان لیگ هلند، بعد از لغو این فصل لیگ اردیویزی، قابل درک است.

فن‌درسار: قهرمان نشدن آژاکس قابل درک است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه فدراسیون فوتبال هلند دیروز اعلام کرد فصل جاری لیگ اردیویزی این کشور را لغو کرده بدون اینکه عنوان قهرمانی به تیمی تعلق بگیرد، ادوین فن‌درسار، مدیر اجرایی ارشد باشگاه آژاکس که پیش از تعلیق این لیگ به دلیل بحران کرونا صدرنشین بود می‌گوید عدم معرفی آژاکس به عنوان قهرمان فصل، اتفاقی قابل درک است.

 

1492787

 

بعد از آنکه نخست‌وزیر هلند ممارک روته رسما اعلام کرد که برگزاری کلیه مسابقات ورزشی این کشور تا تاریخ 1 سپتامبر ممنوع است، فدراسیون فوتبال این کشور دیروز رسما اعلام کرد که لیگ دسته یک و دسته هلند را لغو کرده و این فصل بدون معرفی تیمی به عنوان قهرمان پایان پذیرفته.

 

فن‌درسار در کانال یوتیوبی باشگاه آژاکس در این باره گفت:" یک فوتبالیست می‌خواهد قهرمان شود، ولی می‌خواهد در زمین فوتبال قهرمان شود. ما در طول فصل صدرنشین بودیم و از اینکه فصل بدون قهرمان پایان پذیرفته ناراحت هستیم. ولی با توجه به شرایط فعلی، تصمیمی که گرفته شده کاملا قابل درک است".

 

مدیر اجرایی ارشد آژاکس در ادامه صحبتهایش گفت:" مسائل دیگری هست که به مراتب مهمتر از فوتبال هستند. ولی خب، یک فوتبالیست همیشه به دنبال قهرمانی است".

 

دیدگاه‌ها