کد خبر : 1680286 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 11:08 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

این آقا برای بقای خودش روی اسم من خط کشید

افشاگری ستاره سابق تیم ملی علیه کولاکوویچ

بازیکن سابق تیم ملی والیبال گفت: در سال هایی که کولاکوویچ مربی بود، می دانم در رختکن و در زمین والیبال چه اتفاقات بدی رخ داد، اما چرا آن موقع برخورد نشد؟

افشاگری ستاره سابق تیم ملی علیه کولاکوویچ

به گزارش "ورزش سه"،عادل غلامی که سال های زیادی را در کنار نسل طلایی والیبال ایران حضور داشت و با همه مربیان خارجی در یک دهه اخیر کار کرد و حتی به المپیک ریو هم اعزام شد، در اولین سال حضور کولاکوویچ با این مربی به مشکل جدی برخورد.


این مدافع باتجربه تیم ملی والیبال در تابستان 2017 به خاطر یک درگیری لفظی در تمرین با محمد موسوی از تیم ملی کنار گذاشته شد و دیگر هیچ وقت هم در دوران کولاکوویچ به تیم ملی برنگشت.


حالا بعد از جدایی این مربی مونته نگرویی از والیبال ایران، عادل غلامی درباره اتفاقات آن دوره دست به افشاگری زده و از برخی تصمیمات کولاکوویچ انتقاد می کند.


عادل غلامی درباره اتفاقاتی که منجر به اخراج او از تیم ملی شد، گفت: باور کنید خود کولاکوویچ راضی نبود مرا خط بزند. خودش به من گفت که خیلی از این اتفاق ناراحتم و حتی وقتی با من صحبت می کرد، اشکش درآمد! کولاکوویچ به من گفت عادل مجبورم که چنین تصمیمی بگیرم چون شغل حرفه ای من این موضوع را ایجاب می کند. حتی او از من عذرخواهی کرد، در دوره مربیگری همین کولاکوویچ اتفاقات بدتری هم در تیم ملی رخ داد. نمی دانم چرا آن موقع شغل حرفه ای شان ایجاب نمی کرد که چنین تصمیم بگیرند!


وی در پاسخ به این سوال که بازیکنی هم در اخراج او نقش داشته، عنوان کرد: خیر. فردای آن روز همه بازیکنان در تمرین از کولاکوویچ خواسته بودند که من برگردم و حتی سعید معروف هم اولین نفر بود، اما این تصمیم را گرفته بودند. جالب اینجاست وقتی تیم ملی به جام قهرمانان در ژاپن رفته بود، کولاکوویچ در رختکن به بچه ها گفته بود شما همه مقصر هستید که عادل اینجا نیست!


ستاره سابق تیم ملی والیبال افزود: من در این چند سال با این موضوع جنگیدم، اما آقایان از موضع خود عقب نشینی نکردند. به هر حال این بهترین فرصت بود که آن ها اقتدار خودشان را نشان دهند. در سال هایی که همین آقا مربی بود، من می دانم در رختکن و درزمین والیبال چه اتفاقات بدی رخ داد، اما آن موقع برخورد نشد. به من گفتند چون روزی که برای تو این اتفاق افتاد، خبرنگاران در تمرین بودند، چه تصمیمی گرفته شد.


غلامی در ادامه گفت: من می خواستم همان سال از تیم ملی خداحافظی کنم، اما کنار رفتن با این شکل خاص و ماندگار شد! به هر حال کنار گذاشتن من برای بقای کولاکوویچ خیلی مفید بود. کولاکوویچ بعدا که با هم جلسه داشتیم، به من گفت می خواهم جوان ها را بیاورم، اما کدام جوانگرایی؟ آیا جوان ها در تیم ملی بازی کردند؟ جانشینی برای معروف، غفور و قائمی ساختیم؟ جوان 17 ساله را به تیم ملی می آورند و او را به سقف آرزوی خود می رسانند و بعد آن بازیکن را از اردو خط می زنند. می توانم بگویم این آقا برای بقای خودش این جوان ها را به تیم ملی دعوت کرد.

دیدگاه‌ها