کد خبر : 1680296 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 12:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اهداف نیوکاسل جدید: پوچتینو و بیل؟

دیمیتار برباتوف می‌گوید باشگاه نیوکاسل اگر مربی‌ای مثل پوچتینو را به خدمت بگیرد ممکن است گرت بیل را جذب کند.

اولین اهداف نیوکاسل جدید: پوچتینو و بیل؟

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتار برباتوف، ستاره بازنشسته بلغار که بیشتر به عنوان ستاره محبوب منچستریونایتد به خاطر آورده می‌شود ولی سابقه بازی در تاتنهام را هم دارد می‌گوید باشگاه نیوکاسل اگر مربی درجه‌یکی مثل پوچتینو را به خدمت بگیرد در فصل تابستان به دنبال جذب ستاره‌های بزرگی مثل گرت بیل خواهد رفت.

 

این صحبتها در حالی مطرح شده که نیوکاسل در آستانه فروش به یک کنسرسیوم عربستانی قرار دارد و گفته می‌شود مبلغ قرارداد فروش این باشگاه 300 میلیون پوند خواهد بود. برباتوف می‌گوید مالکین جدید نیوکاسل که از نظر مالی بنیه قوی‌ای دارند توان این را خواهند داشت که مربی بزرگی مثل پوچتینو و ستاره‌های بزرگی مثل گرت بیل را به خدمت بگیرند.

 

1492813

 

برباتوف در این باره گفت:" اگر شایعات درست باشد و نیوکاسل بخواهد پوچتینو را به عنوان مربی به خدمت بگیرد، این برای نیوکاسلی‌ها حرکت فوق‌العاده‌ای خواهد بود. اگر پوچتینو به نیوکاسل برود این اولین نشانه‌ای است  که خبر از عزم مالکین جدید برای ساختن یک تیم بزرگ می‌دهد".

 

1492814

 

ستاره بازنشسته بلغار در ادامه گفت:" وقتی پوچتینو سرمربی شما باشد شک نکنید که بازیکنان خیلی بیشتر از مربی‌های قبلی نیوکاسل به حرف او گوش خواهند داد اگر گرت بیل یکی از گزینه‌های جذب نیوکاسل باشد یعنی این باشگاه عملیات جذب ستاره‌های نامدار را شروع خواهد کرد و با حضور مربی‌ای مثل پوچتینو من معتقدم خیلی از ستاره‌های بزرگ پیوستن به نیوکاسل را راحت قبول خواهند کرد".

دیدگاه‌ها