کد خبر : 1680335 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 14:03 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

دلتنگی برای فوتبال مقابل جان آدم ها بی اهمیت است

سینگ: آخر فصل درباره رفتن به هند تصمیم می‌گیرم

هافبک ایرانی- هندی نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد لیگ برتر نوزدهم نباید ادامه پیدا کند.

سینگ: آخر فصل درباره رفتن به هند تصمیم می‌گیرم

امید سینگ در گفت و گو  با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط خودش در دوران تعطیلی مسابقات فوتبال بیان کرد: شرایط جسمانی ام بد نیست. روزهای اول قرنطینه در خانه تمرین می کردم اما مدتی است یک فضای سبز پیدا کردم که آنجا تمریناتم را دنبال می کنم. آمادگی بدنی ام خوب است و سعی کردم بدنم را در شرایط مطلوب حفظ کنم.


وی درباره بحث هایی که پیرامون ادامه مسابقات لیگ برتر مطرح است، تاکید کرد: من فکر می کنم جان انسان ها از هرچیزی مهم تر است. اینکه لیگ برگزار شود، شاید فقط برای فوتبالی ها مهم باشد اما برای کل جامعه اهمیتی ندارد در این شرایط کرونایی لیگ انجام شود یا نه. اگر خدای ناکرده دو نفر در فوتبال آلوده به این ویروس باشند، می توانند هزاران نفر را مبتلا کنند. همه مربیان و بازیکنان و کادر تیم ها خانواده دارند و برگزاری بازی های لیگ برتر می تواند یک فاجعه در پی داشته باشد. 


هافبک نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: الان زمان آن است که همه متحد شویم و این ویروس را شکست بدهیم. وقت برای انجام کارهای ناتمام مانده وجود دارد و باید با شرایط کنار بیاییم. اگر خدای ناکرده از فوتبال کرونا پخش شود، آن وقت یک فاجعه رقم می خورد که نمی شود آن را جمع کرد. 

 

 

 


سینگ در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: همه ما دلمان برای فوتبال تنگ شده است. برای دیدن هم تیمی هایم، برای یک جلسه تمرین گروهی هم دلم تنگ شده است. اینکه هیجان فوتبال برگردد اما به نظر من این هیجانات قابل مقایسه با جان آدمهایی که به این ویروس مبتلا می شوند، نیست. پس بهتر است همین حالا لیگ را تعطیل کنند و ادامه آن هم اهمیتی ندارد.


وی درباره شایعاتی که درباره پیوستنش به یک تیم هندی مطرح بود، خاطرنشان کرد: برخی صحبت ها وجود داشته است. از چند تیم خوب هندی پیشنهاد دارم اما من در قرارداد نفت مسجدسلیمان هستم و منتظرم ببینم تکلیف مسابقات چه می شود. هنوز هیچ قراردادی با تیم های هندی امضا نکردم و انشاالله بعد از پایان رسمی فصل جاری در این خصوص تصمیم خواهم گرفت.

دیدگاه‌ها