کد خبر : 1680436 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 21:41 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ارنستو والورده: خیلی به سبک مالکیت توپ می پردازید

ارنستو والورده، سرمربی سابق بارسلونا در مورد سبک همیشگی این باشگاه صحبت کرد.

ارنستو والورده: خیلی به سبک مالکیت توپ می پردازید


به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر شاید ارنستو والورده در بین سرمربی های بارسلونا کمترین موردی بود که به بازی مالکانه و در اختیار داشتن توپ تا سر حد ممکمن علاقه داشت و به همین دلیل در برخی موارد مورد انتقاد نیز قرار می گرفت. اما حالا ارنستو والورده مدعی شد این روش خیلی زیاد مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و تنها یک روش برای کسب موفقیت در فوتبال است.

 

1469152

 

ارنستو والورده گفت: "من علاقه زیادی دارم تیمم در مالکیت توپ تبحر داشته باشد، زیرا با این سبک شما می توانید رقیب تان را از جریان بازی خارج کنید، اما از نظر من مالکیت توپ نیز در نهایت راهی برای کسب پیروزی مقابل رقیب در فوتبال است.

 

هر کدام از سرمربیان باید خودشان ببینند که چگونه می توانند پیام هایشان را به اشخاص منتقل کنند و از چه طریقی راحت تر هستند. البته سبک مالکیت توپ بیش از حد مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و خیلی بزرگ شده است، اما در کل این روش نیز چیزی جز یک شاخص برای کسب موفقیت در فوتبال نیست. به نظر من یک تیم هم باید در هنگام مالکیت توپ هجومی و مبارزه طلب باشد و هم زمانی که توپ در اختیار حریف است. از نظر من این روش منجر به این می شود که تیم تان ابتکار عمل را در زمین در دست گیرد."

دیدگاه‌ها