کد خبر : 1680468 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر میلان؛ مشتری اول اوبامیانگ؟

آرسنال به مذاکرات خود با پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد او پایان داده و حالا دیگر جدایی او از آرسنال در فصل تابستان قطعی به نظر می‌رسد.

اینتر میلان؛ مشتری اول اوبامیانگ؟

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند باشگاه آرسنال مذاکرات خود با پیر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله این تیم را متوقف کرده است. به این ترتیب آرسنال آماده است تا او را در فصل تابستان به فروش برساند. از باشگاه اینتر به عنوان مهم‌ترین متقاضی این ستاره گابنی نام برده می‌شود و قیمت او چیزی حدود 65 میلیون یورو ارزیابی شده است.

 

1481992

 

آرسنال مدتی طولانی با اوبامیانگ برای تمدید قرارداد او در حال مذاکره بود ولی مذاکرات دو طرف به هیچ نتیجه‌ای منجر نمی‌شد. با توجه به اینکه قرارداد فعلی اوبامیانگ تنها تا یک سال دیگر اعتبار دارد، آرسنالی‌ها در نهایت تصمیم گرفتند حالا که نمی‌توانند با ستاره خود قرارداد جدیدی تنظیم کنند بهتر است او را همین امسال بفروشند تا اینکه سال آینده شاهد انتقال مجانی‌اش به باشگاهی دیگر باشند.

 

از اینترمیلان به عنوان مهمترین مشتری اوبامیانگ نام برده می‌شود. آنتونیو کونته سرمربی تیم ایتالیایی علاقه زیادی به فوتبال اوبامیانگ داشته و ستاره گابنی هم به انتقال به ایتالیا بی‌تمایل نیست. با اینحال در انگلیس گفته می‌شود به جز اینتر، چند باشگاه دیگر مثل یونایتد، چلسی، بارسلونا و رئال مادرید هم از متقاضیان جذب این ستاره آرسنال هستند.

 

دیدگاه‌ها