کد خبر : 1680515 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 14:11 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس مقصر برگزار نشدن بازی نیست

زادمهر: رای کمیته انضباطی برگردد، تناقض قانون است

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس سروقت در ورزشگاه حاضر شده و مقصر برگزار نشدن بازی نیست.

زادمهر: رای کمیته انضباطی برگردد، تناقض قانون است

به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از فارس، محمدرضا زادمهر در خصوص تعیین تکلیف بازی پرسپولیس مقابل سپاهان که به کمیته استیناف کشیده شده، اظهار داشت: کمیته انضباطی رایی داده و به هر حال حق طبیعی سپاهان است که به آن اعتراض کند اما فکر نمی‌کنم رای برگردد. در هر صورت پرسپولیس در آن ورزشگاه حاضر شده و سر وقت هم بوده، حالا به هر دلیلی بازی برگزار نشده، پرسپولیس که مقصر نیست. رای کمیته انضباطی بر اساس شواهد و مستندات بوده، سپاهان هم به آن اعتراض کرده که بررسی می‌شود و به نظر من باز همین رای اعلام می‌شود و به جز این چیزی نخواهد بود. یعنی فکر می‌کنم کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأیید می‌کند.

 

زادمهر در مورد این که در یک بخش خبری که عضو کمیته استیناف در آن حضور داشت، سرپرست باشگاه سپاهان هم روی خط زنده تلفنی آمد و به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان در تلاش برای برگرداندن این رای است ،گفت: چون فوتبال و بازی وجود ندارد، این حاشیه‌ها به وجود می‌آید. اگر مسابقات ادامه داشت چنین مسائلی مطرح نمی‌شد. مثلا یک روز می‌گویند بهترین گلر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در 40 سال اخیر پیدا کنیم یا.... این‌ها دردی از فوتبال دوا نمی‌کند، باید راجع به مسائل اساسی مثل خصوصی سازی صحبت کنیم. ماجرای بازی پرسپولیس و سپاهان هم همین طور است، رای را کمیته انضباطی داده و تمام شده، اما روی آن اعتراض می‌کنند و کارهایی می‌کنند اما فکر نمی‌کنم رایی که بر اساس شواهد بوده برگردد. اگر این رای برگردد یعنی تناقض قانون و این از همان مسائلی است که گفتم.

 

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اختلافی که اخیرا بین قلعه نویی و پیروانی به وجود آمده، گفت: نمی‌خواهم وارد این مسائل و حاشیه‌ها شوم. الان فصل کرونا است، باید تمام تمرکزمان روی این مسأله باشد. ضمن اینکه باید در مورد مسائل بنیادی فوتبال مثل خصوصی سازی یا احترام به قوانین فیفا صحبت کنیم.

 

وی در مورد این که از گوشه و کنار شنیده می‌شود قرار است تمرینات تیم‌ها در اواسط اردیبهشت ماه شروع شود، عنوان کرد: ما باید هر تصمیمی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گیرند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهیم. غیر از این چه بسا که ممکن است شامل جریمه هم بشویم. لیگ ما تحت نظر AFC و فیفا است و باید تابع قوانین آن‌ها باشیم. اگر گفتند بازی باشد، بازی کنیم و اگر گفتند تعطیل باشد تعطیل کنیم. نمی‌توانیم جدا از آن‌ها عمل کنیم. لیگ ما که از مسابقات جام جهانی و المپیک بالاتر نیست. تصمیم گرفتند این تورنمنت‌ها عقب بیفتد و دیگر مسأله‌ای وجود ندارد. من خودم دندان پزشک هستم، به ما گفتند نمی‌توانید مریض ببینید و ما هم مریض نمی‌بینیم. باید به قوانین احترام بگذاریم.

 

زادمهر در مورد مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس، گفت: هیچ اظهار نظری در این خصوص ندارم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

عضو سابق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد خصوصی سازی دو باشگاه پرطرفدار تهرانی گفت: این کار باید انجام شود ولی فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. خصوصی‌سازی شعاری بیش نیست. اراده‌ای برای عملی شدن آن وجود ندارد. اگر می‌خواستند عملی شود سریع آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دادند. 20-25 سال است این حرف زده می‌شود، یک روز می‌گویند باید به فرابورس برود، یک روز می‌گویند اینطور باشد، یک روز می‌گویند طور دیگری باشد و... این همه کارشناس در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی صحبت کردند، اما فکر می‌کنم اراده‌ای در این کار نیست و این مشکل همیشه وجود دارد.

 

بازیکن پیشین پرسپولیس تصریح کرد: امروز واقعا بحث اصلی دنیا بحث کرونا است اما مردم ما خیلی ساده به آن نگاه می‌کنند. خواهشم این است که کسانی که برای حفظ نان و جانشان تلاش می‌کنند، قواعد بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنند. ماسک بزنند، دستکش به دست کنند و فاصله‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رعایت کنند. واقعا کسانی که سلامت هستند قدر سلامتی خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌دانند. سلامتی تاجی است بر سر افراد سالم که افراد بیمار آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بینند. نباید این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساده بگیریم و همه مردم عزیز باید مواظب باشند.

دیدگاه‌ها