کد خبر : 1680530 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 15:04 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

کین: شوخی های رونی و فردیناند را نمی فهمیدم

روی کین، کاپیتان سابق منچستریونایتد، تایید کرد که در آخرین روزهای حضورش در این باشگاه، در ارتباط برقرار کردن با بازیکنان جوانی مانند وین رونی و ریو فردیناند دچار مشکل شده وبد.

کین: شوخی های رونی و فردیناند را نمی فهمیدم

به گزارش "ورزش سه"، کین که در سال 1993 به منچستریونایتد پیوست، بعد از جدایی اریک کانتونا به کاپیتان اول این تیم تبدیل شد و کمک کرد تا این تیم در سال 1999 به یک سه گانه تاریخی برسد. او که در سال 2005 و بعد از مشکلاتی که با سرالکس فرگوسن پیدا کرد، راهی سلتیک شد، تایید کرد که با بازیکنان جوانی هم که به تیم اضافه می شدند، نمی توانست ارتباط مناسبی داشته باشد.

او به اسکای اسپورتس گفت:" رختکن تیم دائما در حال تغییر است و در هر تابستان، یک یا دو چهره جدید به تیم اضافه می شوند و بازیکنان جوان به تیم می آیند. صادقانه بگویم، وقتی به روزهای پایانی دوران حرفه ای ام نزدیک شدم، به اطراف رختکن نگاه می کردم و بازیکنانی مانند وین رونی، ریو فردیناند، دارن فلچر و جان اوشی را می دیدم؛ شرایط تغییر کرده بود.

 

1492989

 

دینامیک تیم تغییر می کرد و من همیشه با آن همراه بودم- زیرا این به شما انرژی می دهد، به ویژه اگر آنها بازیکنان خوبی بودند که می توانستند به شما در بردن جام کمک کنند.

اما در سال های آخر، به یاد دارم که نمی توانستم با بعضی از بازیکنان و شوخی های شان کنار بیایم. به ندرت با بعضی از آنها صحبت می کردم اما دائما به تصویر بزرگی فکر می کردم که آیا آنها می توانند به بازیکن بزرگی برای منچستریونایتد تبدیل بشوند یا نه. این مهمترین مسئله بود.

حتی شوخی های رونی و فردیناند را هم نمی گرفتم. از نظر شخصیتی فکر می کردم آنها به من نمی خورند. من حرفه ای بودم و آنها هم همگی بازیکنان خیلی خوبی بودند بنابراین از بازی کردن کنار آنها راضی بودم اما از نظر ارتباط داشتن، اینکه بخواهم با آنها چای یا قهوه بخورم، فکرش را هم نکنید."

دیدگاه‌ها