کد خبر : 1680533 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 15:20 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

کاپلو: او بزرگترین حسرت دوران مربیگری ام است

سرمربی مشهور ایتالیایی متاسف است که چرا نتوانست آنتونیو کاسانو را به بازیکن بهتری تبدیل کند.

کاپلو: او بزرگترین حسرت دوران مربیگری ام است

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو در دوران مربیگری خود به افتخارات زیادی با تیم های میلان، یوونتوس، رئال و رم دست یافت و مدتی نیز سرمربی تیم های ملی انگلیس و روسیه بود. کاپلو در این مدت، هدایت ستاره های زیادی را برعهده داشت اما او معتقد است بزرگترین افسوس دوران مربیگری اش، آنتونیو کاسانو است.

کاسانو در دو مقطع در رم و رئال زیر نظر کاپلو کار کرد و هر دو بار با این مربی مشکلاتی داشت.

 

 

1492534

 

 

کاپلو در مصاحبه با اسکای اسپورتس ایتالیا و در مورد کاسانو گفت:« او بزرگترین حسرت و افسوس دوران مربیگری ام است؛ چرا که نتوانستم او را به بازیکنی که می توانست باشد، تبدیل کنم. کاسانو استحقاق تبدیل شدن به ستاره ای بزرگ تر را داشت. تلاش زیادی هم کردم ولی موفق نشدم. اخیرا با یکدیگر صحبت کردیم. همسر کاسانو توانسته او را به مسیر درستی هدایت کند و به شوخی به او گفتم که چرا در 21 سالگی با این زن ازدواج نکردی.»

 

کار با زلاتان:« زلاتان استعداد فوق العاده ای داشت. وقتی به یوونتوس پیوست، از او خواستم که همان ستاره آژاکس باشد و اینکه به جای کارهای فردی و نمایشی، خودش را وقف تیم کند. در نهایت توانستم استعداد او را در خدمت تیم در بیاورم؛ ضمن اینکه باید بگویم، فوق العاده تکنیکی بود. او در 39 سالگی هم توانسته کیفیت بالایش را حفظ کند. زمانی که به یووه پیوست، ما دل پیه رو را هم در تیم داشتیم ولی هرگز این دو باهم به مشکل برخورد نکردند.»

 

 

1161035

 

دیدگاه‌ها