کد خبر : 1680540 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 15:37 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

وای به حال کسی که بخواهد بدون رنج موفق شود 

واکنش نیما نکیسا به جنجال آرات حسینی!

مسوول کمیته فوتبال پایه فدراسیون می گوید علیرضا بیرانوند فعلا بهترین دروازه بان ایران است.

واکنش نیما نکیسا به جنجال آرات حسینی!

به گزارش ورزش سه، نیما نکیسا در باره حضور افراد تحصیل کرده در ورزش گفت: من فکر می کنم سیستم کلی باید رویکرد مهربانانه تری نسبت به افراد ورزشی تحصیل کرده داشته باشد. در بحث تربیت مدیران کلان ورزشی و حوزه مختلف، شما می دانید افراد مختلفی آمدند و دارند بسیار موفق عمل می کنند، مثل حسن رنگرز و علیرضا دبیر، دقیقی، میرشاد ماجدی و ابراهیم شکوری. 

 

او ادامه داد: این افراد می توانند بسیار موفق باشند چون از جنس ورزش هستند. بارها و بارها آسیب دیده اند و تحصیل کرده اند، می دانند با مربی های خارجی چطور قرارداد ببندند تا دیگر این اتفاق ها رخ نمی دهد.

 

دروازه بان سابق تیم ملی در مورد ثبت نام برای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم گفت: من واقعا به این فکر نبودم چون روزی که در فدراسیون فوتبال مشغول شدم آقای تاج و ساکت از ما حمایت کردند. کاری با عملکرد ندارم ولی آنها بچه های ورزشی را روی کار آوردند، به من چند پست پیشنهاد کردند که من فوتبال پایه را انتخاب کردم. شروع به کار کردم، الان هم با توجه به تغییر و تحول ها می توانیم کارهای بهتری انجام بدهیم. من در خودم ریاست فدراسیون فوتبال را نمی بینم و آنقدر تجربه ندارم که بتوانم فوتبال را آنطور که در شان نام بزرگ ایران است اداره کنم. این خیلی خوب است که یک نفر کاری را نمی تواند انجام بدهد بگوید نمی توانم.

 

 

1489790

 

 

مسوول کمیته فوتبال پایه فدراسیون در پاسخ به این سوال که مدیریت را بیشتر دوست دارد یا مربیگری هم گفت: من مربیگری را بیشتر دوست دارم ولی فکر می کنم در مدریت بیشتر می توانم مفید باشم. 

 

او در مورد سوء استفاده از استعداد بچه ها در فضای مجازی هم گفت: فلسفه موفقیت یعنی رنج کشیدن و دوری از ضد ارزش ها. قهرمان مثل علی دایی، عابدزاده، علی کریمی، آقای پروین، حسن روشن و کسانی که امروز در قید حیات نیستند آنها عمری تلاش کردند تا به پیک موفقیت و محبوبیت برسند. 

 

وی افزود: وای به حال فضای مجازی و کسانی که علاقه مند به فضایی هستند که با رنج کشیدن به دست نمی آید. این افراد که نام بردم تاریخ ورزش را نوشته اند و یک عمر زحمت کشیدند.

 

نکیسا در پاسخ به این سوال که بهترین دروازه بان ایران چه کسی است هم گفت: سبک ها مختلف است، من تصور می کنم بیرانوند از بقیه بهتر است. همه بازیکنانی که به اروپا رفتند باعث افتخار من به عنوان یک ایرانی است. 

 

او در مورد رده بندی دروازه بان های ایرانی هم گفت: فکر  می کنم دروازه بان اول بیرانوند، دروازه بان دوم پیام نیازمند و دروازاه بان سوم رشید مظاهری هستند. البته امیرعابدزاده هم مسیر خیلی خوبی را شروع کرده است و تداومش در اروپا بسیار خوب است و او شاید اگر در ایران بود بیشتر دیده می شد.

دیدگاه‌ها