کد خبر : 1680566 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 17:04 | 61.3K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ هافبک عراقی به یک سوال جنجالی

بشار رسن: استقلال هرگز اما شاید به سپاهان رفتم!

هافبک عراقی سرخپوشان در واکنش به یک سوال جنجالی پاسخ جالبی داد و مدعی شد با شناختی که از هوادارانش دارد هرگز برای رقیب این تیم به میدان نخواهد رفت.

بشار رسن: استقلال هرگز اما شاید به سپاهان رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که در آخرین دربی برابر استقلال موفق شد با گل خود، سرخپوشان را از شکست نجات دهد و آنها را به یک تساوی ارزشمند برساند، هنوز وضعیت نامشخصی برای آینده همکاری در ترکیب پرسپولیس دارد. موضوعی که باعث شده به سوژه جذاب رسانه‌های عراقی برای گفتگو تبدیل شود.

 

بشار رسن اینبار در گفتگویی که با شبکه السومریه نیوزعراق داشته در بخشی از آن برابر یک سوال جنجالی از سوی مجری آن قرار گرفت. سوالی که مربوط به قبول احتمالی پیشنهاد از رقیب دیرینه این باشگاه بود. رسن در واکنش به این سوال که اگر باشگاه استقلال رقیب پرسپولیس به شما پیشنهاد مالی بهتری بدهد، قبول می کنید، گفت: نه به هیچ وجه قبول نمی کنم. اگر باشگاه سپاهان یا باشگاه دیگر ایرانی به من پیشنهاد دهند، شاید قبول کنم ولی پیشنهاد استقلال را به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس قبول نمی کنم.

 

هافبک عراقی پرسپولیس با اشاره به هواداران پرسپولیس و شرایطی که طی دو سال اخیر در این تیم داشته، گفت: هواداران پرسپولیس همیشه در مدت حضور در این باشگاه از من حمایت کردند. آنها در زمان فوت مادرم و تمام لحظات سخت حامی من بودند. هنوز درباره آینده ام تصمیم قطعی نگرفتم و ممکن است به لیگ عراق برگردم و برای الزوراء یا هر تیمی دیگری بازی کنم. آینده هنوز مشخص نیست اگر به عراق برگردم بدون شک ترجیحم نیرو هوایی است اما می توانم برای تیم های دیگر عراق نیز بازی کنم.

 

 

 

 

بشار رسن که اکنون دومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، از مدت‌ها قبل نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود از پرسپولیس گله‌گذاری‌اش را شروع کرده و این مساله باعث شده تا احتمال ادامه همکاری طرفین با توجه به وضعیت مالی کنونی باشگاه کمرنگ‌تر نیز شود. رسن که بعد از عقد قرارداد بیرانوند موفق شد بخشی از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت کند، در این فصل تنها 9 درصد دریافتی داشته تا مشکلات مالی بزرگی با باشگاه پرسپولیس داشته باشد و برای دریافت مطالبات باقیمانده با نگرانی مواجه باشد. 


رسن که چندی پیش نیز در لایو اینستاگرامی خود در چند نوبت به مشکلات خود با پرسپولیس اشاره کرده و در واکنش به سوالی درباره جدایی و حضور در لیگ ستارگان بی میل نشان نداده بود، اکنون باید دید چه تصمیمی در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل خواهد گرفت و بنا به گفته مدیربرنامه وی نیز با توجه به رسید پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس می‌تواند به سادگی با فسخ قرارداد کنونی‌اش، آینده دیگری برای خود ترتیب دهد.

دیدگاه‌ها