کد خبر : 1680580 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 17:50 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بلژیک:

از لوکاکو فقط گلزنی بخواهید نه هیچ چیز دیگر

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک به دفاع از روملو لوکاکو در مقابل انتقادات پرداخت.

از لوکاکو فقط گلزنی بخواهید نه هیچ چیز دیگر

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو پس از گذراندن یک دوره تقریباً ناموفق در منچستریونایتد، در تابستان از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست. او تا به اینجا عملکرد فوق‌العاده‌ای در نراتزوری ارائه داده و در 35 بازی موفق به ثبت 23 گل شده اما همچنان منتقدان خاص خود را دارد.

 

 

1442220

 

 

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک در دفاع از لوکاکو گفت:« کارشناسان معمولا آنچه که بازیکن انجام نداده یا انجام نمی‌دهد را برجسته می‌کنند. بازیکنان خاصی هستند که ما همیشه کارهای خوب آنها را برجسته می‌کنیم و برای سایر بازیکنان مواردی وجود دارد که ما آنها را برجسته نمی‌کنیم. روملو بعد از زمان حضورش در چلسی در گروه دوم قرار گرفت.

 لوکاکو چند فصل فوق‌العاده را در اورتون داشت، اما سپس تصمیم به ترک این تیم به مقصد منچستریونایتد گرفت. آنجا هم چنین حسی وجود داشت که وقتی او گلزنی نمی‌کرد، کارهایش برجسته و چیزهای منفی درباره عملکردش گفته می‌شد. چنین چیزهای من را شگفت‌زده می‌کند چون روملو بازیکنی فوق‌العاده باکیفیت است.»

 

 

1469706

 

 

مارتینس ادامه داد:« او یک گلزن است و نمی‌توان او را بابت انجام ندادن کارهای دیگر، مورد ارزیابی قرار داد. درست مثل دیه‌گو مارادونا که نمی‌توانست تکل بزند و در کارهای دفاعی شرکت کند یا اینکه نمی‌توانست از پای راست خود استفاده کند. کسی درباره اینکه مارادونا چند بار از پای راست خود استفاده کرد، صحبت نمی‌کند. روملو یک گلزن است، این کار و چیزی است که به بهترین شکل ممکن انجامش می‌دهد.»

 

روملو لوکاکو تاکنون در 84 بازی ملی با پیراهن بلژیک موفق شده 52 گل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها