کد خبر : 1680598 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 19:23 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت ایگواین در موقعیت طلایی فینال 2014 شکست

گونسالو ایگواین، ستاره 32 ساله ارژانتینی در مورد انتقادات همیشگی از خودش صحبت کرد.

سکوت ایگواین در موقعیت طلایی فینال 2014 شکست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری موقعیت سوزی های گونسالو ایگواین در دیدارهای مهم را یکی از عوامل ناکامی آرژانتین در سه فینال در دهه اخیر می دانند. این مهاجم باتجربه مدعی شد به علت فشارهای فراوان قصد داشته بعد از جام جهانی 2014 از فوتبال خداحافظی کند.

 

گونسالو ایگواین گفت: "من همیشه از اینکه به خاطر حرف مردم خودم را در خانه حبس کرده ام و بیرون نرفته ام پشیمانم. مردم می گویند شما علیرغم وضع مالی خوب نمی توانید دوستان جدیدی بخرید، اما من کریسمس را با افراد متفاوتی گذاندم. من وقتی می خواهم مادرم را ببینم او باید 15 ساعت پرواز کند. البته من می توانم پول بلیط او را بپردازم، اما این طور نیست که او 10 دقیقه با من فاصله داشته باشد. مردم این چیزها را نمی بینند. آنها چه می بینند؟ اینکه توپ را وارد دروازه کنید، زیرا این کاری است که شما باید انجام دهید.

 

1493030

 

من در بهترین لیگ ها، برای بهترین تیم ها، در سه جام جهانی و کوپا آمه ریکا بازی کردم. وقتی پنج سال داشتم حتی 10٪ از این دستاوردها را تصور نمی کردم، پس چرا باید در مورد آنچه مردم می گویند نگران باشم؟"

 

گونسلو ایگواین در مورد شانس خوبی که در دیدار فینال جام جهانی 2014 برابر آلمان از دست داد گفت: بله، درست است که ما به هدف خود نرسیدیم، اما رسیدن به سه فینال شکست خوردن نیست. آن موقعیت به شکل غیرمنتظره ای برایم ایجاد شد و متاسفانه نتوانستم از آن استفاده کنم، اولی کاری که به ذهنم آمد را انجام دادم و نمی دانم اگر الان هم بود آیا همان کار را تکرار می کردم یا خیر.

 

وقتی پشتم به دروازه بود صاحب موقعیت شدم و توپ از سوی مدافع که فاصله ای 15 یاردی با من داشت به من رسید، تا برگشتم دروازه در مقابلم بود و صحنه آسان تر از واقعیت به نظر می رسید. من قصد داشتم از فوتبال خداحافظی کنم، اما مادرم به من گفت ادامه دهم. اگر قرار به تصمیم خودم بود خداخافظی می کردم، اما من مادرم را بیشتر دوست دارم."

دیدگاه‌ها