کد خبر : 1680791 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 17:01 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

کاخا بهبود یافته، اما نمی‌تواند بازی کند!

اقدام عجیب پارس جنوبی درباره هافبک گرجستانی

هافبک گرجستانی پارس جنوبی با وجود بهبودی جسمانی اما نمی‌تواند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیمش را همراهی کند.

اقدام عجیب پارس جنوبی درباره هافبک گرجستانی

به گزارش "ورزش سه"، کاخا کاکاشویلی هافبک دفاعی گرجستانی که در ابتدای فصل به پارس جنوبی پیوست، در دیدار این تیم مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی آسیب دید و بعد از مدتی مشخص شد باید پایش را به تیغ جراحان بسپارد. با وجود اینکه در نیم فصل مشخص بود او بعد از دوماه می‌تواند به میادین برگردد اما مدیران پارس جنوبی به بهانه مصدومیت نام او را از لیست تیم بیرون آوردند.


نکته قابل توجه درباره کاخا این است که او فقط 30 درصد از قرارداد خود با پارس جنوبی را دریافت کرده و حتی مثل سایر بازیکنان دریافتی‌اش به 50 درصد هم نرسید. از طرف دیگر مسئولان باشگاه او را از لیست کنار گذاشتند اما قراردادش فسخ نشده و کاخا همچنان بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.


از طرف دیگر کاخا بعد از جراحی و سپری کردن دوران نقاهت کاملا آماده بازی است اما نام او از لیست تیم خارج شده و نمی‌تواند در شروع دوباره مسابقات برای تیمش به میدان برود. جالب اینکه مسئولان پارس جنوبی هیچ اقدامی برای پرداخت حق و حقوق او نکرده‌اند و این بازیکن گرجستانی نیز تهدید کرده که با ادامه روند کنونی به فیفا شکایت می‌کند.


کاخا در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «امیدوارم هرچه زودتر مسئولان باشگاه فکری به حال من کنند. من کاملا بلاتکلیف هستم. الان آماده بازی ام اما مرا کنار گذاشتند و حتی پولم را نیز ندادند. نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم.»


گفتنی است؛ مدیران پارس جنوبی درباره فرناندو دخسوس گلر برزیلی خود نیز اقدام مشابهی انجام دادند و یک طرفه قرارداد او را فسخ کردند. دخسوس اعلام کرده کل مبلغ قرارداد سالیانه‌اش را می‌خواهد و اگر این پول پرداخت نشود به فیفا شکایت می‌کند.

دیدگاه‌ها