کد خبر : 1680804 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 17:42 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

توصیه ویژه کاپلو به لائوتارو در مورد بارسلونا

سرمربی مشهور ایتالیایی معتقد است که لائوتارو مارتیتز باید در اینتر بماند و زود است که راهی بارسلونا شود.

توصیه ویژه کاپلو به لائوتارو در مورد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا برای تقویت خط حمله خود سخت به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و برای این مهم، لائوتارو گزینه شماره یک محسوب می شود. ستاره آرژانتینی اینتر که فصل جاری درخشش فوق العاده ای در این تیم داشته، درخواست مستقیم لیونل مسی از سران بارسلونا نیز محسوب می شود. هر دو در تیم ملی آرژانتین هم تیمی هستند و مسی، لائوتارو را بهترین جانشین برای لوئیس سوارز در آینده ای نه چندان دور می داند.

 

 

1492629

 

 

فابیو کاپلو در مورد این انتقال احتمالی به گاتزتا دلو اسپورت:« جای لائوتارو باشم، در اینتر می مانم و زیر نظر آنتونیو کونته به پیشرفت ادامه می دهم. لائوتارو اگر به بارسلونا برود، نیمکت نشین خواهد شد. او در اینتر بازیکن ثابت است و در ابتدای مسیر پیشرفت قرار دارد.»

 

تاثیرات کرونا بر فوتبال:« قطعا انقلابی در نقل و انتقالات به وجود می آید. دیگر از ارقام نجومی خبری نخواهد بود و شاهد مبالغی معقول تر خواهیم بود. باید افرادی مطلع و باهوش به مدیریت شرایط بپردازند و هرگونه خودخواهی می تواند عواقب بدی داشته باشد. در فوتبال اسپانیا معتقدم تنها رئال از این شرایط جان سالم به در می برد و بارسا و اتلتیکو با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.»

 

 

دیدگاه‌ها