کد خبر : 1680818 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 18:54 | 26.5K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان باشگاه پولداری است

دادرس: cas خوب است و سوئیس خوش می گذرد!

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می گوید سپاهانی ها می توانند به دادگاه بالاتر مانند cas شکایت کنند در این صورت حداقل می فهمیم باشگاه های پولدار لیگ برتر کدام باشگاه ها هستند.

دادرس: cas خوب است و سوئیس خوش می گذرد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از جلسه نهایی کمیته استیناف درباره نتیجه نهایی دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: همان نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس تایید شد، ضمن اینکه جریمه 150 میلیون تومانی از نظر ما قابل قبول بود و تنها محرومیت نیمی از تماشاگران سپاهانی را که کمیته انضباطی اعلام کرده بود را ما لغو کردیم. چون آنها برای بازی بعدی باید پنجاه درصد از بلیط بازی خود را می فروختند ما آن را برداشتیم تا هر چه می توانند به فروش برسانند.

 

او درباره احتمال شکایت سپاهانی ها به دادگاه جهانی cas گفت: بله آنها می توانند به مراجعی بالاتر مانند cas شکایت کنند و اتفاقا اگر شکایت کنند خیلی هم خوب است چرا که در آن صورت ما می فهمیم باشگاه های مان چقدر پولدار هستند و هفتصد، هشتصد میلیون تومان هزینه می کنند که پرونده خود را به cas ببرند. در این صورت چهار، پنج نفر به سوییس می روند که خیلی هم خوش می گذرد، دادگاه cas هم که این روزها بی پول است استقبال می کند و از طرفی ما هم خوشحال می شویم چرا که قطعا این دادگاه هم نظر ما را تایید می کند.

 

دادرس در پایان گفت: ما دو ساعت و نیم روز پنجشنبه و سه ساعت و نیم هم امروز جلسه داشتیم و درباره کوچکترین ابهامات و بندها هم صحبت کردیم تا چیزی جانیفتد و به همین دلیل به شما اطمینان می دهم که همه چیز لحاظ شده و درباره تک تک اتفاقات ساعت ها بحث کردیم و در نهایت به نتیجه رسیدیم.

دیدگاه‌ها