کد خبر : 1680840 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 20:15 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت ورزش باید کمک کند

پنجعلی: بدهی‌های به وجود آمده سرسام‌آور است

پیشکسوت سرخپوشان معتقد است پرسپولیسی ها با حمایت وزارت ورزش باید بدهی های خود را پرداخت کنند.

پنجعلی: بدهی‌های به وجود آمده سرسام‌آور است

به گزاش "ورزش سه"، محمد پنجعلی یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس بود که امروز به دعوت علی پروین به جلسه پیشکسوتان با سرپرست باشگاه حضور یافته بود گفت: هر چند وقت یک بار ما پیشکسوتان جلسه می گذاریم و با یکدیگر صحبت می کنیم. همیشه اولین صحبت های ما هم حمایت از تیم است. ما می دانیم شرایط جور نیست. امیدواریم این ویروس خیلی زود برچشیده شود چرا که همین موضوع باعث شده تا شرایط مردم خوب نباشد و امیدوارم خدا به داد ما برسد و هر چه زودتر کرونا را  از بین ببرد.

 

کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه گفت: امروز نشستیم و مطابق معمول درد دل و صحبت کردیم و سرپرست جدید باشگاه نیز صحبت کرد. به هرحال مشکلات زیاد است و امیدواریم که با حمایت وزارت ورزش مشکلات به حداقل برسد چرا که بدهی های به وجود آمده خیلی زیاد است و اعتقاد دارم که باید وزارت ورود کند و این مشکل را حل کند.

 

پنجعلی درباره بحث خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: من به خصوصی سازی اصلا امیدوارم نیستم. اولین درآمد هر باشگاه پخش بازی هاست آیا به همین ترتیب است؟ اسپانسر، فروش البسه، ترانسفر، تبلیغات محیطی و ... آیا به باشگاه ها تعلق می گیرد که بخواهیم به خصوصی سازی امیدوار باشیم؟ باید زیرساخت ها در درجه اول آماده شود. بخش خصوصی جلو بیاید و دولت هم حمایت کند.

دیدگاه‌ها