کد خبر : 1680907 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 11:14 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه فصل فوتبال آرژانتین لغو شد

کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین، اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا، ادامه رقابت های این فصل فوتبال این کشور لغو می شود.

ادامه فصل فوتبال آرژانتین لغو شد

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا مانند سایر نقاط دنیا باعث تعطیلی فوتبال در آرژانتین شد و اکنون کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که رقابت های نیمه کاره این فصل برگزار نخواهد شد.

رقابت های لیگ آرژانتین پیش از برقراری قرنطینه اجباری در این کشور با قهرمانی بوکا جونیورز به پایان رسیده بود اما رقابت های کوپا سوپرلیگا یا جام حذفی آرژانتین قرار بود ماه آینده به پایان برسد ولی با شرایط فعلی برگزار نخواهد شد.

 

1362177

 

تاپیا به خبرنگاران گفت:" ما رقابت ها را تمام شده اعلام می کنیم. نظر ما شروع دوباره بازی هاست اما تنها وقتی که مقامات با امنیت کامل اجازه برگزاری بازی را بدهند.

ما به تصمیمات دولت احترام می گذاریم و باید با آنها همراه باشیم. توقف فوتبال، تصمیم مقامات فدراسیون فوتبال آرژانتین نبوده است؛ تصمیم وزیر بهداشت بود.

سلامت انسان ها در اولویت قرار دارد. اگر تصمیم عجولانه ای بگیریم و سرایت رخ بدهد، به دو ماه قبل برمی گردیم. همه ما می خواهیم فوتبال برگردد اما باید صبر کنیم. زندگی در اولویت قرار دارد."

در آرژانتین 3890 مورد ابتلا به کرونا ثبت شده و 190 نفر هم جان شان را ازدست داده اند.

دیدگاه‌ها