کد خبر : 1681049 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 22:21 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

با بی عدالتی من را از پیکان کنار گذاشتند

قاسمی: نیم فصل نفت را با سه سال پیکان عوض نمی کنم

مدافع چپ پیکان که در این تیم توانست در لیگ هجدهم بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد در ابتدای این فصل بعد از سه سال از پیکان جدا شد و بعد از نیم فصل دوری از لیگ برتر به نفت مسجد سلیمان پیوست.

قاسمی: نیم فصل نفت را با سه سال پیکان عوض نمی کنم

به گزارش" ورزش سه" او که نیم فصل اول را به دلیل عدم عقد قرارداد با تیمی بیرون نشست در نیم فصل دوم به تیم مربی رفت که هشت سال پیش در تیم گهردورود با او کار کرده بود. قاسمی در نیم فصل دوم توانست بازی های خوبی انجام بدهد و خیلی امیدوار است تا بتواند بار دیگر یکی از بهترین مدافعان چپ لیگ برتر باشد. او که مثل دیگر بازیکنان در حال حاضر اختصاصی تمرین می کند درباره شرایطش گفت:" ما ابتدا تمرین می کردیم اما بعد از مدتی تمرینات تعطیل شد. در این مدت مربیان به صورت آنلاین تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتند وبدنساز تیم هم برنامه های اختصاصی به بازیکنان داده که آن ها را انجام می دهیم."


او افزود:" البته که تمرین با تیم شرایطش کاملا متفاوت است اما ما تاحدودی توانستیم شرایط بدنی مان را نگه داریم ."


مدافع این فصل نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت:" نفت مسجد سلیمان درسال های قبل برای سقوط می جنگید اما امسال تیم شگفتی ساز بوده است. البته ما در نیم فصل دوم به خاطر تغییراتی که داشتیم کمی روش بازی مان عوض شد و شاید در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم اما از نظر فوتبالی و مالکیت توپ تیم خوبی بودیم. ما در آزادی برابر استقلال 54 درصد، برابر نفت آبادان 60  و پیکان 67 درصد مالکیت توپ را داشتیم. ما میانگین در این بازی های آخرمان 550 پاس دادیم که آمار خوبی نسبت به لیگ ایران به حساب می آید."


او همچنین افزود:" مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان قول مساعد دادند که بعد از تعطیلات 15 درصد از قراردادها پرداخت شود. باشگاه تا الان 50 درصد قراردادها را داده و اگر 15 درصد دیگر هم بدهد فکر کنم یکی از معدود باشگاه هایی باشد که تا قبل از پایان لیگ 65 درصد قرارداد بازیکنانش را داده است."

 

 

1493487

 


مدافع چپ تیم نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این فصل تیم گفت:" ما در زمین برای جام حذفی و لیگ برتر شانس برای شگفتی سازی داریم. ما همین الان هم می توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم چون بازی با استقلال در دقیقه 93 پنالتی ما را نگرفتند،بازی با پیکان که اصلا تحت تاثیر کرونا بود و چند تا از بازیکنان ما فکر می کردند کرونا گرفته اند. بعد از بازی با پیکان یکی از بازیکنان ما آنقدر ذهنش خراب بود که خودش را دو هفته قرنطینه کرد."


او که  جدایی اش پیکان غیرمترقبه و با حاشیه همراه بود در این رابطه گفت: داستان پیکان طولانی است و سرفرصت راجع به آن صحبت می کنم. متاسفانه حرف های ناحقی درباره من زده شد. من اکثر پیشنهادات را رد کردم و گفتم فقط با تیم های پرطرفدارمذاکره می کنم یا در پیکان می مانم. اما متاسفانه عده ای با نامردی و بی عدالتی حرف بردند و آوردند و این اتفاق را رقم زدند. من از خارج از کشور هم پیشنهاد داشتم اما لیگ قبرس بود و مشکل این بود که لیگ این کشور اسفند ماه تمام می شود و من اگر دی ماه می رفتم با یک قرارداد یک سال و نیمه زمان زیادی را از دست می دادم. " قاسمی گفت:" من آقای تارتار را می شناختم و بازی های نفت مسجد سلیمان را می دیدم. آقای تارتار یک مربی شجاع است که فوتبال روز را می فهمد. بازیکنانش را در زمین برای استفاده از خلاقیتشان آزاد می گذارد. اما در پیکا آزادی عمل را از من گرفتند. شاید این برای یک بازیکن معمولی خوب باشد اما برای من که روزی سه جلسه تمرین می کردم و انگیزه داشتم واقعا سخت بود. درپیکان سبک ما دفاعی بود و بیشتر مواقع دفاع می کردیم و عملا بازی من به چشم نمی آمد  اما در نفت مسجد سلیمان اینگونه نیست و اینجا به اندازه سه فصل حضور در پیکان لذت بردم." بازیکن سابق پیکان گفت:" من وقتی آمار نیم فصل سال گذشته را می دیدم ، در تمام آیتم ها جزو سه نفر اول تیم بودم و برای خودم سوال بود که چگونه می گفتند قاسمی کارایی ندارد."


او در انتها گفت:" من امیدوارم کرونا  هرچه زودتر کرونا ریشه کن شود و ما بتوانیم دوباره با حضور تماشاگران خونگرممان بازی کنیم."

دیدگاه‌ها