کد خبر : 1681059 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 23:20 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس شورای شهر بوشهر؛

شاهین را بدون نامش واگذار نمی کنیم

رئیس شورای شهر بوشهر می گوید هواداران شاهین اطمینان داشته باشند به سرنوشت این تیم پرهوادار مثل آنها حساس هستیم.

شاهین را بدون نامش واگذار نمی کنیم

به گزارش ''ورزش سه''، رئیس شورای شهر بوشهر دهدار در گفتگویی در مورد موارد مطرح شده در خصوص سرنوشت فصل آینده تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به قانون از ابتدای فصل شهرداری اجازه تیمداری نداشت اما با پیگیری های متعدد و مستمری که در ابتدای فصل با همراهی مسئولان استان انجام دادیم، موفق شدیم مجوزی یک ساله برای تیم داری بگیریم و هم اکنون برای فصل آینده به دنبال راهکارهایی برای حفظ نام بزرگ شاهین هستیم.


رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر در ادامه گفت: هواداران عزیز شاهین اطمینان داشته باشند به سرنوشت این تیم پرهوادار مثل آنها حساس هستیم و قطعا برای فصل آینده در لیگ برتر به دنبال راهکار و واگذاری به شخص حقیقی و یا حقوقی معتبر و با شرط حفظ نام شاهین و حضور تیم در بوشهر خواهیم بود و در این خصوص دقت نظر و حساسیت لازم را خواهیم داشت . حتی تلاش خواهیم کرد در صورت امکان سهام باشگاه به هواداران عزیز واگذار گردد. 


دهدار که با روابط عمومی باشگاه صحبت کرده است، می گوید: همچون سال های گذشته که صعودهای شیرینی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد امسال هم در صورت ادامه رقابت ها، شک نکنید حمایت قاطع خود را از تیم خواهیم داشت و تاکنون نیز از لحاظ مالی مجموعه شورای شهر و شهرداری به تعهدات خود عمل کرده اند و سعی داریم با همین جدیت حمایت ها ادامه داشته باشد تا با همتی گروهی و تحولی که در نیم فصل دوم با پیگیری های کادر مدیریتی، سرپرستی و همچنین درایت کادر فنی جدید و تلاش بازیکنان و حمایت همیشگی هواداران در تیم بوجود آمد، سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.


دکتر دهدار تاکید کرد: مالک اصلی تیم هواداران هستند و قطعا برای حفظ نشاط اجتماعی و تاثیری که نام شاهین و پیروزی هایش در روحیه مردم و جامعه دارد تمام تلاش خود را به خرج خواهیم داد تا این سرمایه ارزشمند ورزشی و اجتماعی کماکان ادامه حیات دهد.

دیدگاه‌ها