کد خبر : 1681108 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:32 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

گلنوش خسروی از ترکیه به کجا؟

لژیونر فوتبال بانوان در انتظار نقل و انتقال پساکرونایی!

ستاره باشگاه کوناک اسپور ترکیه و سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان، ممکن است انتقال بزرگتری را تجربه کند.

 لژیونر فوتبال بانوان در انتظار نقل و انتقال پساکرونایی!

به گزارش "ورزش سه" شاید در روزهای گذشته بیش از همیشه نام گلنوش خسروی به گوش‌تان خورده باشد؛ ستاره شاهین شهری فوتبال ایران که توانسته لقب جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتبال بانوان را به نام خود کند و حالا می‌خواهد به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد. او که چند روز دیگر شمع تولد 19 سالگی خود را فوت می‌کند، روزهای متفاوتی را در دوران قرنطینه کرونایی می‌گذراند.

 

ستاره فوتبال ایران چند روز قبل در مصاحبه‌ای با ورزش سه، از چگونگی لژیونر شدنش و ترانسفر از تیم ذوب آهن اصفهان به کوناک اسپور ترکیه گفت و اعلام کرد که به تنهایی روزهای کرونایی را در قرنطینه اجباری خانگی به سر می‌برد؛ اما آخرین خبر از فوتبال ترکیه، حاکی از آن است که مسئولان لیگ فوتبال بانوان درصدد آن هستند تا به صورت چند گروهی برای هر تیم اجازه شروع تمرینات را بدهند و به صورت فشرده 6 هفته باقیمانده از لیگ را هم دنبال کنند و بتوانند پیش از رسیدن به ماه جولای (تیرماه 99) پرونده فصل 2019 - 2020 را ببندند.

 

خسروی امسال در لیگ ترکیه توانسته در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد و شاید اوج درخشش او به چندماه قبل و در ماه ژانویه 2020 بازگردد؛ جایی که او در مصاف پایانی نیم فصل نخست لیگ، توانست ناجی تیمش باشد و با دو گل و دو پاس گل درخششی چشم نواز را به اجرا در آورد. او که در بال راست و چپ تیمش به عنوان وینگر به کار گرفته می‌شود، سرعت بسیار بالایی نیز دارد و همین امر سبب شده است تا در بیشتر بازی‌های در ترکیب تیمش قرار گیرد.

 

با توجه به درخشش او در پیراهن کوناک اسپور، با پایان فصل لیگ ترکیه شاید او به تیم دیگری برود. هر چند او قراردادی دو ساله با آنها دارد اما او در زمان انتقال‌اش از ذوب آهن به کوناک اسپور، بندهایی را در قراردادش لحاظ کرده که حالا به او اجازه جدایی را در صورت گرفتن پیشنهاد بهتر می‌دهد.

دیدگاه‌ها