کد خبر : 1681113 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:51 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونر ایرانی، پاسور اصلی قهرمان بلژیک شد

کریمی، چهارمین ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

پاسور جوان تیم ملی والیبال بعد از پیوستن به تیم قهرمان بلژیک به عنوان چهارمین ایرانی فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود.

کریمی، چهارمین ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی که سال گذشته با تیم پیکان در لیگ برتر والیبال ایران حضور داشت، به تازگی به تیم گرینیارد ماسِیک قهرمان لیگ بلژیک پیوسته است. این بازیکن جوان که گاهی اوقات با نظر کولاکوویچ در دو سال اخیر به جای سعید معروف در برخی تورنمنت های مهم مورد استفاده قرار گرفته و عملکرد خوبی هم از خود نشان داده، از دریافت پیشنهادهایی از کشورهای فرانسه و لهستان هم خبر داده، اما می گوید به یک دلیل حضور در لیگ بلژیک را انتخاب کرده است. 


تیم والیبال گرینیارد ماسِیک یکی از باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین تیم‌های اروپایی است که 16 عنوان قهرمانی در لیگ بلژیک را در کارنامه خود دارد و سال گذشته نیز قهرمان این لیگ شد. کریمی که امسال با گرینیارد ماسِیک بلژیک در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت، از معدود بازیکنانی است که پس از سعید معروف، امیر غفور و میلاد عبادی‌پور در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد.


این پاسور ایرانی از حضورش در ترکیب این تیم بلژیکی به عنوان پاسور اول خبر می دهد و می گوید: یکی دیگر از دلایل انتخاب این تیم، حضورش در لیگ قهرمانان اروپا است و فرصت مناسبی برای کسب تجربه و مسابقه با تیم‌های بزرگ و مطرح قاره سبز است. این تیم از کادر فنی بسیار خوبی نیز بهره می‌برد و همکاری با آن‌ها حتما در کسب تجارب جدید برای من مفید خواهد بود.

دیدگاه‌ها