کد خبر : 1681134 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 13:32 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل نمایش‌های ضعیف صلاح در جام‌جهانی چه بود؟

حازم امام، یکی از اعضای سابق فدراسیون فوتبال مصر، فاش کرد که دلیل نمایش‌های ضعیف محمد صلاح در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸، اختلاف او با رئیس وقت فدراسیون فوتبال مصر بود.

دلیل نمایش‌های ضعیف صلاح در جام‌جهانی چه بود؟


به گزارش "ورزش سه"، مصر در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ با تیم‌های روسیه، اروگوئه و عربستان هم‌گروه بود و علی‌رغم انتظاراتی که از این تیم می‌رفت، در نهایت با سه شکست، از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
صلاح که در فصل ۱۸-۲۰۱۷، نمایش‌های بسیار خوبی ارائه داده بود، در فینال چمپیونز لیگ مقابل رئال دچار آسیب دیدگی شد و به سختی به جام جهانی رسید. بسیار دلیل نمایش‌های نه چندان خوب او را به نداشتن آمادگی بدنی مناسب مربوط می‌دانستند اما حازم امام معتقد است که اختلاف با هانی ابو رضا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال مصر، باعث شد تا صلاح بهتری بازی‌هایش را ارائه ندهد.

 

1313996


به گفته حازم امام، این اختلاف بر سر حق استفاده از تصویر صلاح در پوسترهای تبلیغاتی بود. فدراسیون فوتبال مصر در حالی از عکس او بر روی هواپیمای اختصاصی تیم که کمپانی WE، اسپانسر رسمی فدراسیون، تهیه کرده بود، استفاده کردند که خود صلاح با کمپانی رقیب یعنی وودافون، قرارداد داشت. ستاره لیورپول حتی در توئیتر به این مسئله واکنش نشان داده بود.
حازم امام به خبرنگاران گفت:" محمد صلاح با رئیس سابق فدراسیون، هانی ابو رضا، اختلاف نظرهایی داشت. ما باید از صلاح در مورد استفاده از تصویرش روی هواپیمای تیم پیش از جام جهانی سوال می کردیم. این مشکل روی صلاح در طول رقابت‌ها تاثیر گذاشت. در نتیجه او بعد از گلزنی هم شادی نکرد."
ابو رضا بعد از نتایج ضعیف مصر در جام جهانی، از پستش استعفا داد اما قصد دارد در انتخابات آتی فدراسیون، بار دیگر کاندیدا شود.

دیدگاه‌ها