کد خبر : 1681152 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:17 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلاوس آلوفس:

کروس در یک قدمی باشگاه محبوبش بود

وردربرمن باشگاه محبوب تونی کروس است. ستاره رئال که سال ها برای بایرن نیز بازی کرده است.

کروس در یک قدمی باشگاه محبوبش بود

به گزارش "ورزش سه"، کلاوس آلوفس ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه وردربرمن که سابقه مدیریت ورزشی این باشگاه را نیز در کارنامه دارد، چیزی تا جذب تونی کروس برای سبزپوشان فاصله نداشت اما ستاره غیر قابل بحث آلمانی این سال های رئال، در نهایت به او پاسخ منفی داد.

تونی کروس برای پایه های هانزاروشتوک بازی می کرد؛ در حالی که از کودکی هوادار وردربرمن بود. تیمی که سال 2004 با ستاره هایی چون میدوک، پیزارو و دیه گو فاتح بوندسلیگا شد.

 

 

Klaus Allofs - Wikipedia

 

 

سال 2006 بود که آلوفس به کروس پیشنهاد داد تا پیراهن وردربرمن را به تن کند اما او با بایرن تمام کرده بود و در نتیجه، انتقال به باشگاه محبوبش منتفی شد.

آلوفس در این زمینه گفت:« تونی را می خواستیم ولی در نهایت به "فلیکس"، برادرش قناعت کردیم(شش سال برای وردربرمن بازی کرد).

واقعیت این است که برای جذب تونی خیلی تلاش کردیم ولی نشد. او قبلا با بایرن صحبت کرده بود و قراردادش را نیز بسته بود. کروس هوادار بزرگ وردربرمن است و خیلی دوست داشتم او پیراهن باشگاه محبوبش را به تن کند. حتی امیدوار بودیم کاش در بایرن گره بخورد و فرصت جدیدی برای جذب او پیدا کنیم اما چنین نشد.»

 

 

1489759

 

 

کروس بین سال های 2007 تا 2014 عضو بایرن مونیخ بود و پس  از فتح جام جهانی 2014 با آلمان، به رئال پیوست. او ستاره بی جانشین خط میانی کهکشانی هاست و با این تیم سه بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان نیز شده است.

 

 

دیدگاه‌ها