کد خبر : 1681184 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 17:02 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

راز موفقیت پپ گواردیولا از نظر ستاره برزیلی

فرناندینیو، ستاره برزیلی منچسترسیتی، راز موفقیت گواردیولا را آنالیز فوق العاده حریفان توسط این سرمربی اسپانیایی می داند.

راز موفقیت پپ گواردیولا از نظر ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا اولین بار در سال ۲۰۰۸ با هدایت بارسلونا به شکل جدی پا به عرصه مربیگری گذاشت و از آن زمان تا به حال موفقیت های بی نظیری در این حرفه به دست آورده است. سرمربی اسپانیایی موفقیت های خود در بارسا را تا حدود زیادی برای بایرن‌مونیخ و حالا منچسترسیتی نیز تکرار کرده اما به نظر می رسد که او برای فتح دوباره لیگ قهرمانان اروپا لحظه شماری می کنند.

 

فرناندینیو ستاره برزیلی منچسترسیتی حالا به تمجید از گواردیولا پرداخته است. او در این باره گفت: " من همیشه گفته ام تفاوت میان او و سایر مربیانی که در طول دوران فوتبالم با آنها کار کرده ام، توجه فراوان گواردیولا به جزئیات بوده است. او در هر بازی اطلاعات موردنیاز از حریف و خودتان را در اختیار شما قرار می دهد.

 

گواردیولا همیشه وقت زیادی را برای دستیابی به فضا ها و نقاط ضعف حریفان صرف می کند. او همچنین این کار را در مورد تیم خودمان نیز انجام می دهد و سعی می کند که فضا ها را برای حریف ببند

 

 

1484339

 

 

فرناندینیو در ادامه گفت: " این مسائل بسیار مهم هستند چرا که یک مسابقه فوتبال از دید بازیکنان و مربیان با تماشای آن توسط مردم و کسانی که در ورزشگاه هستند کمی متفاوت است. این جزئیات به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید ، عملکرد بهتری داشته باشید و به تیم کمک کنید."

دیدگاه‌ها