کد خبر : 1681185 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 17:08 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس از کمک هواداران بیشتر سود برده است

فریبا: باید استقلال را بکوبند، از نو بسازند!

پیشکسوت تیم استقلال می گوید باید در یک پروسه 3 ساله بدهی های این تیم را پرداخت کنند.

فریبا: باید استقلال را بکوبند، از نو بسازند!

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا عصر امروز در گفت وگو با رادیو ایران درباره مشکلات مالی استقلال و مسائل پیش آمده میان اعضای تیم و مدیریت عنوان کرد: وقتی قراردادی مابین باشگاه و بازیکن امضا می شود دوطرف تعهداتی دارند که باید به آن عمل کنند. هرکدام به تعهداتش عمل نکند، تخطی کرده است.


وی ادامه داد: من قبل از اینکه آقای سعادتمند مدیرعامل استقلال شود ایشان را نمی شناختم اما بعد فهمیدیم که ایشان ورزشی است و سابقه تیمداری داشته. هنوز یکماه از مدیریت ایشان نمی گذرد و خوشبختانه حکمش هم مدیرعاملی است و سرپرست نیست.


پیشکسوت استقلال همچنین گفت: در سال های گذشته نیز بارها و بارها استقلال و پرسپولیس درگیر مشکلات مالی شدند و  افراد خارج از چارت اداری باشگاه مشکلات را حل کردند. هوادارانی از خارج از کشور یا داخل کشور پول هایی دادند. البته پرسپولیس از این موضوع بیشتر سود برده اما به هر حال کمک هایی شده است. اما الان اینکه یک نفر رسید بانک فتوشاپ کند و شرایط باشگاه را به مسخره بگیرد؛ قابل قبول نیست.


فریبا در پایان افزود: اگر قرار باشد مشکلات استقلال اساسی حل شود، باید یک زمان 3 ساله برای پرداخت بدهی ها بدهند. هر سال 30 تا 40 درصد از بدهی ها را پرداخت کنند تا بدهی ها صاف شود و بعد به قول معروف باشگاه را بکوبند و از نوبسازند.

دیدگاه‌ها