کد خبر : 1681192 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 17:52 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت 2 ستاره به اینتر؛ ایکاردی در لیست سیاه(عکس)

آنتونیو کونته با بازگشت راجا ناینگولان و ایوان پریشیچ به اینتر مشکلی ندارد اما مائورو ایکاردی همچنان در فهرست سیاه او قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر از بازگشت راجا ناینگولان و ایوان پریشیچ پس از پایان حضور قرضی‌شان در تیم‌های کالیاری و بایرن مونیخ استقبال می‌کند.

هر دوی این بازیکنان تابستان سال گذشته به دلیل قرار نداشتن در برنامه‌های تاکتیکی آنتونیو کونته قرض داده شدند و در تیم‌های جدیدشان عملکرد خوبی داشتند، طوری که اینتر را مجاب کرده‌اند تا آنها را برگرداند.

مائورو ایکاردی هم جزو دیگر بازیکنانی بود که به صورت قرضی از اینتر به پاری‌سن‌ژرمن رفت اما ظاهراً هنوز هم نسبت به برگرداندن این مهاجم آرژانتینی که فصل گذشته حواشی زیادی ایجاد کرد، تردیدهایی جدی وجود دارد.

 

 

Prima pagina «La Gazzetta Dello Sport» | Giornali.it

 

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، کونته نسبت به دادن فرصتی دیگر به پریشیچ و ناینگولان مشکلی ندارد و به نظر می‌رسد که می‌‌خواهد سیستم تاکتیکی‌‌اش را با آنها هم امتحان کند. ضمن اینکه ورود کریستین اریکسن به اینتر در ماه ژانویه سرمربی تیم را برای گنجاندن این هافبک دانمارکی در ترکیب اصلی، ناچار به ایجاد یکسری تغییرات تاکتیکی کرده که این به ناینگولان و پریشیچ هم اجازه می‌دهد تا در ترکیب حضور داشته باشند.

 

ناینگولان در کالیاری عملکرد خوبی داشته اما بعید است که تیم منطقه ساردینیا بودجه لازم برای خرید این هافبک بلژیکی را داشته باشد. پریشیچ هم در بایرن مونیخ 22 بازی رسمی انجام داده و در آنها 5 گل زده و 8 پاس گل داده است. در مورد بایرن مونیخ هم هیچ ضمانتی وجود ندارد که حاضر باشد برای خرید این این هافبک کروات 20 میلیون یورو بپردازد.

در مورد ایکاردی داستان متفاوت است و حتی اگر پاری‌سن‌ژرمن حاضر نشود 70 میلیون یوروی لازم برای قطعی کردن قراردادش را بپردازد، باز هم در تیم کونته جایی نخواهد داشت و مستقیماً به فروش گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها