کد خبر : 1681225 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 20:52 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: به آکادمی رئال و بارسلونا می رفتم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مدعی شد در چنین تیم هایی انتظارات بالاست.

هانسی فلیک: به آکادمی رئال و بارسلونا می رفتم

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدا و بعد از جدایی نیکو کوواچ، مدیران بایرن مونیخ اعلام کردند هانسی فلیک موقتا هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت، اما نتایج درخشان بایرن باعث شد قرارداد او ابتدا تا پایان فصل و در ادامه تا سال 2023 تمدید شود. حالا هانسی فلیک تاکید کرد علاقمند به پذیرش ایده های جدید بوده، اما قصدی مبنی بر تقلید کردن از سبک کسی ندارد.

 

1483377

 

هانسی فلیک گفت: "زمانیکه من فوتبال بازی می کردم همه چیز معطوف به موفقیت بود و شما باید به هر نحوی حتی با نتیجه 0-1 نیز پیروز می شدید. اما حالا تنها پیروزی کافی نیست و شما باید به فکر کسب جام باشید. اما من می توانم بگویم که بایرن می خواهد هوادارانش را با کسب پیروزی های با بیشتر از یک گل خوشحال کند.

 

در زمان حضور در فدراسیون فوتبال آلمان، من به آکادمی های زیادی از جمله در رئال مادرید و بارسلونا سر زدم. سه روز را به عنوان میهمان در تمرینات منچستر سیتی و پاری سن ژرمن گذراندم. حتی من برای دیدن آکادمی بایرن نیز آمدم و سه تابستان پشت سر هم به اردوی آرسنال در اتریش رفتم.

 

در آن مقطع با خودم فکر می کردم که باید به خوبی این تمرینات را زیر نظر گرفت. من هرگز علاقه ای به تقلید کردن نداشتم، اما به خودم می گفتم باید هر چفدر ممکن است اطلاعات جدید کسب کنم. من از دانستن ایده های هر چه بیشتر در تمامی مراحل استقبال کرده ام."

دیدگاه‌ها