کد خبر : 1681260 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 02:27 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

تیم در بوشهر می‌ماند

هواداران همچنان نگران واگذاری شاهین

بوشهر - درحالی‌که این روزها صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به گوش می‌رسد، مسئولان باشگاه اطمینان می‌دهند که تیم در بوشهر می‌ماند.

هواداران همچنان نگران واگذاری شاهین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، شاهین بوشهر نامی آشنا در فوتبال ایران است که هواداران بسیار زیادی را در بوشهر و دیگر نقاط استان و کشور دارد و بسیاری از فوتبال دوستان عاشق این تیم هستند.

 

شاهین پس از یک دوره حضور در لیگ برتر و سقوطی تلخ به لیگ دسته اول و سقوط پیاپی تا پایین‌ترین سطح لیگ، بار دیگر پله‌های صعود به لیگ برتر را طی کرد و راهی لیگ برتر شود.

 

شاهین این در لیگ برتر شروعی مناسب نداشت و در هفته‌های نخست، حرفی برای گفتن نداشت ولی با تغییر سرمربی این تیم توانست خود را پیدا کند و روند موفقی را در ادامه راه طی کرد.

 

درحالی‌که شاهین روزهای بهتری را نسبت به ابتدای فصل سپری می‌کرد، به دلیل شیوع کرونا، لیگ برتر تعطیل شد تا سرنوشت ماندن یا سقوط شاهین که همچنان لب پرتگاه بود، نامشخص باشد.

 

درحالی‌که این روزها صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به گوش می‌رسد، مسئولان باشگاه اطمینان می‌دهند که تیم در بوشهر می‌ماند.

 

نسبت به سرنوشت شاهین حساس هستیم

 

رئیس شورای شهر بوشهر در مورد سرنوشت فصل آینده تیم شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به قانون از ابتدای فصل شهرداری اجازه تیم داری نداشت اما با پیگیری‌های متعدد و مستمری که در ابتدای فصل با همراهی مسئولان استان انجام دادیم، موفق شدیم مجوزی یک‌ساله برای تیم داری بگیریم و هم‌اکنون برای فصل آینده به دنبال راهکارهایی برای حفظ نام بزرگ شاهین هستیم.

 

ابوذر دهدار اظهار داشت: هواداران عزیز شاهین اطمینان داشته باشند به سرنوشت این تیم پرهوادار مثل آن‌ها حساس هستیم و قطعاً برای فصل آینده در لیگ برتر به دنبال راهکار و واگذاری به شخص حقیقی و یا حقوقی معتبر و با شرط حفظ نام شاهین و حضور تیم در بوشهر خواهیم بود و در این خصوص دقت نظر و حساسیت لازم را خواهیم داشت، حتی تلاش خواهیم کرد در صورت امکان سهام باشگاه به هواداران عزیز واگذار گردد.

 

وی بیان داشت: همچون سال‌های گذشته که صعودهای شیرینی برای تیم شاهین شهرداری بوشهر رقم خورد، امسال هم در صورت ادامه رقابت‌ها شک نکنید حمایت قاطع خود را از تیم خواهیم داشت.

 

دهدار افزود: تاکنون نیز از لحاظ مالی مجموعه شورای شهر و شهرداری به تعهدات خود عمل کرده‌اند و سعی داریم با همین جدیت حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا باهمت گروهی و تحولی که در نیم‌فصل دوم با پیگیری‌های کادر مدیریتی، سرپرستی و همچنین درایت کادر فنی جدید و تلاش بازیکنان و حمایت همیشگی هواداران در تیم به وجود آمد، سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.

 

وی تأکید کرد: مالک اصلی تیم هواداران هستند و قطعاً برای حفظ نشاط اجتماعی و تأثیری که نام شاهین و پیروزی‌هایش در روحیه مردم و جامعه دارد تمام تلاش خود را به خرج خواهیم داد تا این سرمایه ارزشمند ورزشی و اجتماعی کماکان ادامه حیات دهد.

 

به واگذاری باشگاه فکر نمی‌کنیم

 

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر در رابطه با صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر واگذاری باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: ابتدای فصل هم نمی‌توانستیم تیم داری کنیم و شاهین طبق قانون نباید زیر نظر شهرداری ادامه می‌داد اما با صحبت‌هایی که انجام شد یک مجوز یک‌ساله گرفتیم تا از کمک شهرداری بهره‌مند شویم.

 

سعید مسیگر ادامه داد: گمانه‌زنی‌های مختلفی در این رابطه شده اما فعلاً صحبت خاصی نشده و روی هدفمان تمرکز کرده‌ایم و برای ماندن تلاش می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم و به مسئله واگذاری باشگاه فکر نمی‌کنیم چراکه شاهین یک باشگاه پرطرفدار است و متکی به شخص نیست و مطمئن باشید به مشکلی بر نخواهد خورد.

 

مدیرعامل شاهین بوشهر در پاسخ به این سوال که درباره وضعیت لغو یا ادامه لیگ بسته پیشنهادی به سازمان لیگ ارائه دادید عنوان کرد: ما در این خصوص نامه‌نگاری کردیم و گفتیم ابتدا اولویت سلامتی باید در نظر گرفته شود اما به هر حال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و امکان دارد، موج دوم این بیماری نیز در راه باشد.

 

مسیگر اضافه کرد: اگر قرار بر ادامه بازی‌هاست هیچ هراسی نداریم، اتفاقاً باید بگویم تعطیلی لیگ به ضرر ما بود اما فوتبال و سلامت جامعه دو مسئله کاملاً جداست.

 

وی بیان کرد: فعلاً قرار شده پانزدهم اردیبهشت جلسه بگذارند و در رابطه با ادامه یا تعطیلی لیگ تصمیم‌گیری و به ما هم اعلام کنند و ما هم با یک برنامه‌ریزی مناسب تمریناتمان را آغاز می‌کنیم.

 

مسیگر درباره قرارداد میشو کریستیچوویچ گفت: ابتدا که قرار نبود لیگ تعطیل شود ما شرایط خوبی داشتیم و از کار او هم راضی هستیم چراکه با مربی‌گری او تیم دوم جدول در نیم‌فصل دوم هستیم.

 

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: اکنون مشخص نیست اما با توجه به شرایط تلاش می‌کنیم تا ایشان ماندنی شود چراکه تا امروز هر دو طرف متعهد به قرارداد بوده‌اند و میشو ارتباط خوبی با باشگاه داشته است.

 

دیدگاه‌ها