کد خبر : 1681263 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 08:37 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش تیراندازی: تنها راه تهیه فشنگ، واردات است

پوریا نوروزیان گفت: شاید این شرایط برای کشورهای دیگر که همیشه در ناز و نعمت تمرین کرده اند سخت باشد اما برای ما که همیشه با سختی‌ها ساخته‌ایم راحت و می‌توان گفت به نفع ماست.

ملی‌پوش تیراندازی: تنها راه تهیه فشنگ، واردات است

به گزارش ''ورزش سه''، ملی‌پوش تیراندازی در گفت‌وگو با ایسنا، به وضعیت پیگیری تمرینات خود در روزهای شیوع کرونا اشاره و اظهار کرد: در خانه تمرین می‌کنیم و سلاح‌هایمان به دستگاه اسکت (دستگاه الکترونیکی که به سلاح‌ وصل می‌شود) وصل است. مربیان به ما برنامه می‌دهند و عملکرد ما را ارزیابی می‌کنند. در گروه‌های اجتماعی با سایر ملی‌پوشان هم در ارتباطیم.

 

نوروزیان در ادامه گفت: این تمرینات جای تمرین در سالن را نمی‌گیرد. تمرین در سالن و با فشنگ و ساچمه بسیار متفاوت است اما در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا کار دیگری نمی‌توان انجام داد. این تمرینات بهترین راه ممکن برای حفظ آمادگی است.

 

ملی‌پوش تفنگ در پاسخ به این سوال که آیا با آغاز اردوها مشکلی از بابت مهمات وجود دارد یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم از بابت ساچمه مشکلی باشد. در مورد فشنگ هم فدراسیون بیشتر در جریان است. مقداری فشنگ هست که با شروع تمرینات در اختیار ملی‌پوشان مخصوصا تیراندازان المپیکی قرار خواهد گرفت. در حال حاضر تیراندازان المپیکی در اولویت قرار دارند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چطور می‌توان مشکل کمبود فشنگ را رفع کرد گفت: شرایط خیلی ویژه است. اگر در شرایط عادی بودیم با اردوی خارجی می‌توانستیم فشنگ خریداری کنیم. با شیوع کرونا شرایط سخت شده است و فکر می‌کنم که این مشکل را بالا دستی‌ها می‌توانند حل کنند. تنها رفع این مشکل ورود فشنگ است مگر رویه‌ گذشته یعنی تمرینات خشک یا تمرین با فشنگ کمتر را در پیش بگیریم.

 

نوروزیان در ادامه گفت: هر چقدر از مسابقات دور بمانیم شرایط سخت‌تر خواهد شد. این شرایط برای همه است و حریفان ما نیز با این مشکلات مواجه هستند. چاره‌ای نیست، تاکنون تجربه این شکلی نداشته‌ایم. البته ما همیشه با سختی‌ها کنار آمده‌ایم. شاید برای کشورهای دیگر که همیشه در ناز و نعمت تمرین کرده اند سخت باشد اما برای ما که همیشه با سختی‌ها ساخته‌ایم راحت و می‌توان گفت به نفع ماست.

 

وی در پایان گفت: ان شاالله مشکل حل شود و از این بحران گذر کنیم تا همه ورزشکاران در همه دنیا به مسابقات برسند.  فعلا که ورزش در همه دنیا تعطیل است و امیدوارم این مشکل حل شود.

دیدگاه‌ها