کد خبر : 1681278 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:25 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: یک روز با تاتنهام قهرمان می‌شوم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام از تمایل خود برای بازگشت به این تیم خبر داده و می‌گوید می‌خواهد قبل از مرگش با تاتنهام یک جام قهرمانی بدست بیاورد.

پوچتینو: یک روز با تاتنهام قهرمان می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام که با اخراج از این تیم جای خود را به ژوزه مورینیو داد می‌گوید به بازگشت به این تیم در آینده علاقه زیادی دارد و امیدوار است بتواند در بازگشت با تاتنهام فاتح یک جام قهرمانی شود. افتخاری که در دوران هدایت این تیم نتوانست به آن دست یابد.

 

پوچتینوی آرژانتینی در دوران 5 ساله هدایت تاتنهام این تیم را به یکی از بهترین تیمهای انگلیسی تبدیل کرد و با اسپرز به یک قدمی قهرمانی رسید ولی هرگز نتوانست فتح جام را با این تیم تجربه کند. تاتنهام در دوران پوچتینو یک بار نایب‌قهرمان لیگ برتر شد و دو بار مقام سوم این لیگ را بدست آورد و همچنین در سال 2019 به فینال لیگ قهرمانان رسید اما جام را به لیورپول واگذار کرد.

 

1493669

 

دوران حضور پوچه در تاتنهام در فصل 2019-2020 به پایان رسید و او در ماه نوامبر اخراج شد و جایش را به ژوزه مورینیو داد. این مربی 48ساله آرژانتینی حالا می‌گوید همچنان به تاتنهام علاقه‌مند است و دوست دارد یک روز به این تیم بازگشته و با اسپرز فاتح یک جام قهرمانی شود.

 

پوچتینو در این باره گفت:" ما در تاتنهام ماجرای بی‌نظیری داشتیم که البته در نهایت به شکلی به پایان رسید که هیچکس خواهان آن نبود. ولی چیزی در اعماق وجودم می‌گوید که ما دوباره به هم خواهیم رسید. از روزی که باشگاه را ترک کردم رویایم این بوده که به تاتنهام برگردم و کاری که نتوانسته بودم به پایان برسانم را کامل کنم".

 

سرمربی آرژانتینی در ادامه گفت:" ما به فتح جامهای بزرگ خیلی نزدیک شدیم، هم لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان. ولی در نهایت موفق نشدیم و من منتظرم تا کار نیمه‌تمام‌مان را ادامه دهیم. من برای پروژه بعدی‌ام هیجان‌ زیادی دارم ولی با تمام وجود دوست دارم یک روز به تاتنهام برگردم چون این باشگاه، باشگاه خاصی است و هواداران خاصی دارد".

 

دیدگاه‌ها