کد خبر : 1681282 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:24 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب به بارسلونا؛ هافبک تاتنهام در سودای جدایی

تانگی اندومبله، هافبک فرانسوی تاتنهام در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

خبر خوب به بارسلونا؛ هافبک تاتنهام در سودای جدایی


به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته و بعد از مدت ها بی تحرکی تاتتهام در بازار نقل و انتقالات، این باشگاه دست به خرید بزرگی زده و با میلغ 54 میلیون پوند تانگی اندومبله را جذب کرد تا این هافبک جوان گرانقیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب گیرد، اما شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و حالا این بازیکن در فکر جدایی از تاتنهام است.

 

1490361

 

علیرغم شروعی خوب، تانگی اندومبله در ادامه فصل دچار مصدومیت شد و در هنگام بازگشت و بعد از نمایشی ضعیف مقابل برنلی در اواسط فصل علنا مورد انتقاد از سوی ژوزه مورینیو قرار گرفت. حالا شبکه اسکای اسپورتس مدعی شد تانگی اندومبله علاقمند به جدایی از تاتنهام بوده و بارسلونا جدی ترین مشتری او محسوب می شود.

 

البته به نظر می رسد مشکل اندومبله با باشگاه و مورینیو نیست و او تصور می کند در لیگ برتر به خوبی جا نمی افتد و به همین دلیل بعد از یک فصل قصد جدایی دارد. اگرچه سرمربی پرتغابلی تاتنهام همچنان امیدوار به گرفتن بهترین بازی از تانگی اندومبله است، اما خود او خواهان جدایی شده و حفظ او در این شرایط کار آسانی نیست. به نظر می رسد بازیکنانی چون اسوان راکیتیچ و آرتورو ویدال در تابستان امسال از بارسلونا جدا خواهند شد و باشگاه اسپانیایی تانگی اندومبله را به عنوان گزینه جانشین در خط میانی در نظر گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها