کد خبر : 1681286 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 10:49 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

والت دیزنی به کمک NBA می‌آید

یکی از کارمندان دیزنی ورلد که 20 سال در این مجمتع کار کرده، معتقد است به سختی می‌توان در تمام آمریکا، جایی مثل دیزنی ورلد را برای میزبانی NBA پیدا کرد.

والت دیزنی به کمک NBA می‌آید
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، مسئولان سازمان ملی بسکتبال آمریکا، NBA به دنبال طرحی برای برگزاری و پایان دادن به فصل جاری مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا هستند. گزینه‌های مختلفی پیش روی آنها است که شاید بهترین آنها، برگزاری متمرکز مسابقات مرحله پلی‌آف در یک شهر و بدون تماشاگر باشد. شهر لاس وگاس با داشتن هتل‌های فراوان، گزینه مناسبی برای میزبانی مرحله پلی‌آف لیگ در بحران ویروس کرونا به نظر می‌رسید اما به تازگی گزینه مناسب دیگری هم مطرح شده است.
 

مجتمع تفریحی شرکت عظیم فیلم سازی والت دیزنی، موسوم به «دیزنی ورلد» در اورلاندو، در حال حاضر، مکانی امن و مناسب برای برگزاری مسابقات بسکتبال به نظر می‌رسد.

 

در این مجتمع بزرگ تفریحی که بیش از 77 هزار کارمند، 101 کیلومتر مربع وسعت و حدود 52 میلیون بازدید کننده در سال دارد، امکانات منحصر به فردی وجود دارد که برای برگزاری یک لیگ بزرگ مثل NBA کافی به نظر می‌رسد.

 

دیزنی ورلد، 12 زمین بسکتبال دارد که دو مورد آن در حال حاضر آمادگی استقرار تجهیزات فیلمبردادی و پخش تلویزیونی را دارند. در این مجتمع، تعداد کافی هتل و اتاق برای بازیکنان، کادر فنی، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات و عوامل پخش تلویزیونی وجود دارد.

 

در این منطقه، تعداد زیادی بیمارستان و مرکز پزشکی و درمانی برای مصدومیت احتمالی بازیکنان موجود است و علاوه بر این امکانات متنوعی برای ریکاوری بازیکنان مثل استخر و همچنین رستوران به تعداد فراوان وجود دارد. در دیزنی ورلد، مکان‌هایی هم وجود دارد که برای ورود عموم ممنوع است و ورزشکاران و کادر فنی می‌توانند کاملاً  در آن تنها باشند.

 

یکی از کارمندان دیزنی ورلد که 20 سال در این مجتمع کار کرده، معتقد است به سختی می‌توان در تمام آمریکا، جایی مثل دیزنی ورلد را برای میزبانی NBA پیدا کرد.

 

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پیش روی سازمان ملی بسکتبال، دوری طولانی مدت بازیکنان و عوامل اجرایی از خانواده‌‌های خود در صورت برگزاری متمرکز مسابقات در یک شهر است.

 

دیدگاه‌ها