کد خبر : 1681295 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 11:25 | 36.4K بازدید | 1 دیدگاه

تغییر شرایط در نوکمپ؛

بارسلونا در مورد ستاره برزیلی کوتاه نمی آید! (عکس)

بارسلونا به آسانی حاضر به فروش فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی اش نخواهد بود.

بارسلونا در مورد ستاره برزیلی کوتاه نمی آید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزهای حضور فیلیپ کوتینیو در بوندسلیگا رو به پایان بوده و این ستاره برزیلی در پایان فصل و بعد از یک سال حضور قرضی در بوندسلیگا، به بارسلونا باز خواهد گشت. باواریایی ها حاضر به پرداخت بند هنگفت 120 میلیون یورویی دائمی کردن قرارداد این بازیکن نیستند و آینده فیلیپ کوتینیو برای فصل بعد همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

اما اگرچه تا چند هفته پیش به نظر می رسید مقصد این بازیکن لیگ برتر خواهد بود و بارسا تمایل چندانی به حفظ فیلیپ کوتینیو ندارد، اما نشریه موندو دیپورتیوو امروز مدعی شد شرایط تغییر یافته و حالا باشگاه اسپانیایی تنها در صورت رسیدن پیشنهادی هنگفت از انگلیس حاضر به فروش کوتینیو خواهد بود.

 

1492671

 

خود این بازیکن علاقمند به بازگشت به لیگ برتر است، اما کیکه ستین چندی قبل مدعی شد می خواهد برای فصل بعد از فیلیپ کوتینیو استفاده کند و این پیشنهاد مورد استقبال مدیران بارسا قرار گرفته است. به همین دلیل آنها با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو حاضر به فروش کوتینیو نخواهند بود و در غیر این صورت، او برای فصل بعد در لیست بازیکنان بلوگرانا قرار خواهد گرفت.

 

تا به حال تیمی از لیگ برتر به صورت رسمی برای خرید فیلیپ کوتینیو وارد عمل نشده و به همین دلیل شانس ماندن او در نوکمپ بیشتر شده است. اخیرا رابطه ستاره برزیلی با باشگاه سابقش دوباره افزایش یافته و کادر فنی بارسلونا هفته گذشته و بعد از مصدومیت کوتینیو با او در این رابطه صحبت کرده است.

 

پس بارسلونا حاضر نیست در رابطه با فروش فیلیپ کوتینیو ضرر زیادی کند. این هافبک خلاق در زمستان سال 2018 و با مبلغ 120 میلیون یورو به علاوه 40 میلیون یورو پاداش از لیورپول راهی نوکمپ شد و بارسا تا به حال تنها 15 میلیون یورو از این رقم را به مرسی سایدی ها پرداخت کرده است.

 

1492300

 

اگرچه در ماه های اخیر نام تیم هایی چون لسترسیتی، چلسی و آرسنال برای خرید فیلیپ کوتینیو مطرح شده و اخیرا و با احتمال حضور شیخ سلمان در نیوکاسل نام این تیم نیز به لیست اضافه شده است، اما بارسلونا بی میل نیست هافبک 27 ساله را برای فصل بعد هم حفظ کند و تنها با رقمی قابل توجه حاضر به فروش او خواهد بود. فیلیپ کوتینیو در 32 بازی موفق به زدن 9 گل برای بایرن مونیخ شده، اما باشگاه آلمانی ترجیح می دهد در تابستان روی بازیکن دیگری سرمایه گذاری کند.

 

اخیرا نیز نشریه میرر در گزارشی مدعی شد لیونل مسی علاقمند به ماندن کوتینیو در نوکمپ و فروش گزینه های دیگر از جمله عثمان دمبله است و این نیز می تواند یکی از دلایلی لقب گیرد که احتمال ماندن بازیکن برزیلی را در نوکمپ افزایش می دهد؛ اگرچه دوره ابتدایی حضور فیلیپ کوتینیو در ترکیب بارسلونا چندان موفقیت آمیز سپری نشد.

 

1493677

دیدگاه‌ها