کد خبر : 1681319 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 13:13 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایگان: به خاطر ضربات تایسون گریه می‌کردم!

حریف تمرینی پیشین تایسون گفت: بدون کلاه، دستکش بزرگ و گاردی برای محافظت قفسه سینه، نمی‌توان با مایک تمرین کرد چون ضربات او بسیار بی‌رحمانه است.

ایگان: به خاطر ضربات تایسون گریه می‌کردم!
به گزارش" ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بازکشت مایک تایسون 53 ساله به رینگ بوکس برای یک مبارزه 4 رانده به نفع یک بنیاد خیریه در روزهای اخیر، نگاه‌ها را متوجه قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان کرده است. «مایک آهنی» تمرینات خود را شروع کرده تا برای مبارزه آماده شود.
 

«جو ایگان» حریف تمرینی مایک تایسون در دوران قهرمانی در مورد اصول تمرین با تایسون می‌گوید: هیچ حریفی حق تمرین کردن با تایسون بدون کلاه، دستکس بزرگ و گارد محافظ بدن را نداشت. حریفان در مقابل مشتزنی مثل تایسون، فقط می‌بایست روی دفاع خود تمرکز می‌کردند.

 

ایگان ادامه داد: وقتی شما با رگبار ضربات مهلک تایسون مواجه می‌شوید، به هیج وچه نمی‌توانید تشخیص دهید که ضربه از کدام سمت و چطور به شما برخورد کرده و تنها چیزی که حس می‌کنید و بعد از مبارزه به خاطر می‌آورید، احساس درد شدید و تورم است. بدون کلاه، دستکش بزرگ و گاردی برای محافظت قفسه سینه، نمی‌توان با مایک تمرین کرد چون ضربات او بسیار بی‌رحمانه است. او توانایی شکستن استخوان‌های یک انسان را دارد.

 

 

وی گفت: باور کنید که تایسون می‌توانست حریف خود را به طرز بسیار بدی مصدوم کند و حتی به گریه وادارد. او این کار را بارها با من کرد. او یک مرد قوی هیکل مثل من را بارها از شدت درد ضرباتش به گریه انداخت.

 

مایک تایسون با قهرمانی بوکس سنگین وزن جهان در 20 سالگی (1986)، جوان‌ترین قهرمان تاریخ بوکس سنگین وزن جهان، لقب گرفت.

دیدگاه‌ها