کد خبر : 1681351 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 15:45 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

اوون:

مهمترین بازیکن لیورپول، فن دایک است، نه صلاح و مانه

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که مهمترین بازیکن فعلی این تیم، نه محمد صلاح یا سادیو مانه، که ویرژیل فن دایک، مدافع ملی پوش هلندی، است.

مهمترین بازیکن لیورپول، فن دایک است، نه صلاح و مانه

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ از زمان پیوستن به لیورپول در اکتبر 2015، خریدهای قابل توجهی انجام داد که به ستون های تیمی تبدیل شدند که توانست فصل قبل قهرمان چمپیونزلیگ شود و این فصل هم در آستانه فتح لیگ برتر با فاصله ای قابل توجه بود.

در این بین، مثلا هجومی قرمزها شامل صلاح، مانه و فیرمینو با ستایش های زیادی روبرو شدند اما اوون معتقد است که مهمترین بازیکن تیم، فن دایک است که خط دفاعی متزلزل لیورپول را به یکی از بهترین های اروپا تبدیل کرد.

 

1475609

 

او به خبرنگاران گفت:" لیورپول برای دوره ای دچار مشکل شده بود و یورگن کلوپ گفته بود:" دروازه بان، مدافع وسط و مدافع راست مشکلات اصلی ما هستند." و برای خرید آنها اقدام کرد و با خرید آلیسون و فن دایک، احتمالا دو تا از بهتری های دنیا را به خدمت گرفت.

مهمترین بازیکن تیم کیست؟ سه بازیکن جلوی زمین، اخبار زیادی را به خودشان اختصاص دادند. دو مدافع کناری هم همین طور. آنها فوق العاده اند. شاید منطقه ای از زمین که کمترین توجه به آنها شده، خط میانی است؛ سه هافبک. اما حالا خیلی ها دارند به این فکر می کنند که جوردن هندرسون تاثیر زیادی روی تیم داشته و من هم با آن موفق هستم.

اگر بپرسید که که کدام بازیکن، فقط یک نفر که لیورپول بیش از همه به او وابسته است، می گویم فن دایک."

دیدگاه‌ها