کد خبر : 1681368 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 17:52 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای منابع هلندی

یوفا علیه هلند؛ یک سهمیه اروپایی سوخت

یوفا احتمالا یک سهمیه هلند در لیگ اروپا برای فصل اینده را به رسمیت نخواهد شناخت.

یوفا علیه هلند؛ یک سهمیه اروپایی سوخت

به گزارش "ورزش سه"، شش روز پیش و بعد از اطلاعیه منتشر شده از طرف نخست‌وزیر هلند مارک روته، مبنی بر اینکه برگزاری تمامی مسابقات ورزشی در این کشور تا تاریخ 1 سپتامبر یعنی 10 شهریورماه ممنوع است، اعلام شد که لیگ دسته یک این کشور، اردیویژه، پایان یافته تلقی می‌شود.

 

 

1483215

 

 

با اینکه سازمان لیگ دسته یک هلند اعلام کرد که جایگاه تیم ها در جدول به عنوان جایگاه نهایی آنها تلقی شده و تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نمی‌کند؛ ولی لیگ اردیویژه در این فصل یعنی فصل 2019-2020 قهرمان نخواهد داشت و صدرنشین رقابتها آژاکس به عنوان قهرمان معرفی نخواهد شد اما این تیم و آلکمار فصل آینده در لیگ قهرمانان حاضر خواهند بود.

در این راستا بازی فینال جام حذفی هلند نیز لغو شد و به این‌ ترتیب، یک بلیت هلند در فصل آینده لیگ اروپا که باید به قهرمان جام حذفی اختصاص می‌یافت، با تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور، نصیب تیم "ویلم"، تیم پنجم جدول لیگ شد.

 

 

VVV Venlo VS. Willem II Tilburg: live stream, date, time, preview ...

 

 

یک رسانه هلندی امروز ادعا کرد که اتحادیه فوتبال اروپا به احتمال فراوان مانع حضور تیم ویلم در فصل آینده رقابت‌های لیگ اروپا می‌شود که این، منجر به از دست رفتن یک سهمیه هلند خواهد شد.

این رسانه هلندی به نقل از یک منبع موثق نوشت:« یوفا مخالف تصمیم فدراسیون فوتبال هلند برای اختصاص دادن یک سهمیه اروپایی به ویلم است و مانع حضور این تیم در فصل آینده لیگ اروپا خواهد شد. در این صورت هلند با 4 تیم به جای 5 تیم در رقابت‌های فصل آینده باشگاهی اروپا حضور می‌یابد.»

دیدگاه‌ها