کد خبر : 1681377 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 18:13 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با دیلی میل

فابرگاس یا اوزیل؟ ستاره سابق آرسنال پاسخ می‌دهد

جک ویلشر ستاره سابق توپچی ها به مقایسه مسوت اوزیل و سسک فابرگاس پرداخت.

فابرگاس یا اوزیل؟ ستاره سابق آرسنال پاسخ می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، جک ویلشر که محصول آکادمی آرسنال است، در تابستان 2018 شروع جدیدی را با وستهام را آغاز کرد. پس از اتمام قرارداد او با آرسنال، ویلشر تصمیم به تمدید نگرفت و از جمع توپ‌چی ها جدا شد. حتی حضور اونای امری نیز نتوانست تمایل او برای تمدید قرارداد را با این تیم افزایش دهد و مدعی شد که به تصمیم خودش آرسنال را ترک کرده است.

ستاره همیشه مصدوم که 10 فصل بازیکن آرسنال بود، در وستهام نیز بدشانس بوده و مصدومیت ها اجازه درخشش به او نداده است.

 

 

1166534

 

 

ویلشر در دوران حضورش در آرسنال، با ستاره های بزرگی از حمله سسک فابرگاس و مسوت اوزیل هم تیمی بود.

او در مصاحبه با دیلی میل به مقایسه این دو هافبک ارزشمند پرداخت و گفت:« اوزیل و فابرگاس از بهترین های فوتبال جهان در پست خود هستند. آنها به راحتی می توانند سرنوشت یک بازی را با یک پاس تغییر دهند. فابرگاس اما مدیریت بهتری در زمین داشت و این تفاوت اصلی آنهاست.

اوزیل کمتر در اختیار تیم است اما فابرگاس مدیریت بیشتری در میدان دارد. او در بعضی از بازی ها 10 تا 12 موقعیت گل خلق می کند. فابرگاس چندان سریع و با قدرت بدنی بالا نیست اما بسیار خوش فکر است. او خیلی در میدان نمی دود و زیاد با توپ حرکت نمی کند اما  با تمرکز بالا بازی می کند و توپ را همان جایی می فرستد که باید باشد.»

 

 

What Arsenal fans have all realised after Mesut Ozil finally ...

 

 

فابرگاس سال 2011 و بعد از درخشش در آرسنال راهی بارسلونا شد ولی دوباره به لیگ جزیره برگشت و توانست با چلسی مورینیو عنوان قهرمانی را در این رقابت بزرگ به دست آورد. او در حال حاضر برای موناکو بازی می کند. مسوت اوزیل اما همچنان در آرسنال بازی می کند.

دیدگاه‌ها