کد خبر : 1681394 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 19:46 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش میهایلوویچ به دریافت خسارت از اسپورتینگ

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا مدعی شد که هنوز هیچ خسارتی از باشگاه اسپورتینگ لیسبون دریافت نکرده است.

واکنش میهایلوویچ به دریافت خسارت از اسپورتینگ

به گزارش "ورزش سه"، حضور سینیشا میهایلوویچ در اسپورتینگ لیسبون یک سناریوی بسیار عجیب بود چرا که او توسط مدیر وقت باشگاه یعنی برونو دو کاروالو به عنوان سرمربی انتخاب شد اما تنها چند روز بعد به خاطر کودتای هیئت‌مدیره از سمت خود برکنار شد.  سینیشا میهایلوویچ، بعد از برکناری از هدایت اسپورتینگ از این باشگاه شکایت کرد و مشخص شد که ۳ میلیون یورو (معادل 51 میلیارد تومان) خسارت از این باشگاه پرتغالی دریافت خواهد کرد.

 

با این حال روز گذشته نشریه آبولا پرتغال مدعی شد که باشگاه اسپورتینگ خسارت مشخص شده را به میهایلوویچ پرداخت کرده است؛ موضوعی که حالا با واکنش این سرمربی صرب همراه بوده است. او در این باره بیانیه ای منتشر کرد: " تا به امروز باشگاه اسپورتینگ هیچ پولی به من نداده است. از روزی که مشخص شد آنها باید به من خسارت بپردازند، هنوز هیچ دریافتی نداشته ام و به نظر می‌رسد که اسپورتینگ می‌خواهد وقت تلف کند."

 

 

1457969

 

 

در ادامه این بیانیه آمده است: " طی چند ماه گذشته باشگاه پیشنهادات متفاوتی را مطرح کرد اما به نظر می‌رسید که آنها قصد دارند پرداخت را به تعویق بیندازند بنابراین تصمیم گرفتم که پای یوفا را نیز به این مسئله باز کنم. اسپورتینگ تنها یک مبلغ جزئی به من پرداخت کرده است. این رفتار درست نیست و حتی اگر لازم باشد کاری می‌کنم که اسپورتینگ از مسابقات اروپایی محروم شود."

 

دیدگاه‌ها